Zaktualizuj 'use-case-4.md'

This commit is contained in:
Tomasz Kuczyński 2020-11-24 19:52:12 +01:00
parent 1be30c356e
commit 1739234c12

View File

@ -7,9 +7,9 @@ Use Case 4: Doładowanie karty prepaidowej
Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
----------------------------------------------- -----------------------------------------------
- Klient: Sprawnie i w przejrzysty sposób zakupić kod prepaid - Klient: Sprawnie i w przejrzysty sposób zakupić kod prepaid.
- Bank: Poprawne przprowadzenie tranzakcji możliwie wykluczając błędy, zadowolenie Klienta - Bank: Poprawne przprowadzenie tranzakcji możliwie wykluczając błędy, zadowolenie Klienta.
Warunki wstępne: Warunki wstępne:
@ -19,7 +19,6 @@ Warunki końcowe:
---------------- ----------------
Klijent otrzymał z powrotem swoją kartę. Paragon z kodem doładowania oraz potwierdzenie zostały wydrukowane. Klijent otrzymał z powrotem swoją kartę. Paragon z kodem doładowania oraz potwierdzenie zostały wydrukowane.
Obciążono konto klienta odpowiednią kwotą. Odpowiedni kod prepaid został stworzony. Obciążono konto klienta odpowiednią kwotą. Odpowiedni kod prepaid został stworzony.
...
Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
--------------------------------------- ---------------------------------------
@ -37,35 +36,35 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
------------------------------------ ------------------------------------
*a. Zawieszenie systemu/Błąd systemu *a. Zawieszenie systemu/Błąd systemu.
1. Wysunięcie karty jeśli takowa znajduje się w bankomacie 1. Wysunięcie karty jeśli takowa znajduje się w bankomacie.
2. Wyłączenie bankomatu 2. Wyłączenie bankomatu.
3. wyświetlenie informacji o niedziałającym bankomacie 3. wyświetlenie informacji o niedziałającym bankomacie.
4. Wysłanie komunikatu o niepoprwnym działaniu do serwisanta 4. Wysłanie komunikatu o niepoprwnym działaniu do serwisanta.
1a. Zablokowana karta 1a. Zablokowana karta.
1. Wyświetlenie komunikatu o zablokowanej karcie 1. Wyświetlenie komunikatu o zablokowanej karcie.
2. Wysunięcie karty 2. Wysunięcie karty.
3. Bankomat powraca do ekranu starowego po upływie 5 sekund 3. Bankomat powraca do ekranu starowego po upływie 5 sekund.
3a. Nieprawidłowy pin 3a. Nieprawidłowy pin.
1. Wysłanie informacji do banku o nieprawidłowym kodzie PIN 1. Wysłanie informacji do banku o nieprawidłowym kodzie PIN.
2. powrót do kroku 2 2. powrót do kroku 2.
2a. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a 2a. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a.
1. Otrzymanie informacji o zablokowaniu karty. 1. Otrzymanie informacji o zablokowaniu karty.
2. Wyświetlenie komunikatu o zablokowanej karcie 2. Wyświetlenie komunikatu o zablokowanej karcie.
3. Wysunięcie karty 3. Wysunięcie karty.
4. Bankomat powraca do ekranu starowego po upływie 5 sekund 4. Bankomat powraca do ekranu starowego po upływie 5 sekund.
5a. Kwota jest wyższa od posiadanych środków 5a. Kwota jest wyższa od posiadanych środków.
1. Wyświetlenie informacji o wybraniu za dużej kwoty na 3 sekundy 1. Wyświetlenie informacji o wybraniu za dużej kwoty na 3 sekundy.
2. Ponowne rozpoczęcie kroku 5 2. Ponowne rozpoczęcie kroku 5.
Wymagania specjalne: Wymagania specjalne:
-------------------- --------------------
- Bankomat musi posiadać opcję przełączenia interfejsu na język Angielski - Bankomat musi posiadać opcję przełączenia interfejsu na język Angielski.
- Domyślny język Polski - Domyślny język Polski.
- -
Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: