AiPO-gr.12/use-case-5.md

2.2 KiB

Use Case 5: Uzupełnienie brakujących produktów

Aktor podstawowy: Serwisant

Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:

  • Klient: dostępność wszystkich oferowanych towarów

  • Pracownik obsługi: jakość i świeżość produktów wymagających podgrzania

  • Serwisant: możliwość odebrania pełnej listy brakujących produktów i uwag

Warunki wstępne:

Automat z brakującą częścią lub całością produktów oferowanych w sprzedaży, z uwagami do produktów podgrzewanych, lub niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania automatu.

Warunki końcowe:

Automat z pełnym asortymentem świeżych produktów i w pełni funkcjonalny.

Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):

  1. Wysłanie informacji przez system o brakujących i nieświerzych produktach oraz pozostałych niezbędnych do funkcjonowania automatu obiektów
  2. Serwisant odbiera listę produktów i wysyła do systemu informacje o zmianie statusu na "w drodze"
  3. Serwisant loguje się do automatu
  4. Serwisant uzupełnia produkty w automacie
  5. Serwisant zatwierdza uzupełnienie brakujących produktów

Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):

3a. Niepoprawne logowanie

  1. Wyświetlenie informacji o błędzie logowania
  2. Ponowne logowanie

5a. Niepoprawna ilość produktów

  1. Wyśwetlenie informacji o nieprawidłowej ilości produktu
  2. Serwisant wprowadza korekty i przeprowadza ponownie zatwierdzenie

Wymagania specjalne:

  • Interfejs logowania serwisanta

Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:

5a. Identyfikator kodowy produktów i obiektów np (C24)

Kwestie otwarte:

  • Czy wystąpi zablokowanie uzupełnienia jakiegoś produktu poprzez np zawieszenie systemu.