2.2 KiB
2.2 KiB
Use Case 5: Uzupełnienie brakujących produktów
Aktor podstawowy: Serwisant
Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu:
-
Klient: dostępność wszystkich oferowanych towarów
-
Pracownik obsługi: jakość i świeżość produktów wymagających podgrzania
-
Serwisant: możliwość odebrania pełnej listy brakujących produktów i uwag
Warunki wstępne:
Automat z brakującą częścią lub całością produktów oferowanych w sprzedaży, z uwagami do produktów podgrzewanych, lub niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania automatu.
Warunki końcowe:
Automat z pełnym asortymentem świeżych produktów i w pełni funkcjonalny.
Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
- Wysłanie informacji przez system o brakujących i nieświeżych produktach oraz pozostałych niezbędnych do funkcjonowania automatu obiektów
- Serwisant odbiera listę produktów i wysyła do systemu informacje o zmianie statusu na "w drodze"
- Serwisant loguje się do automatu
- Serwisant uzupełnia produkty w automacie
- Serwisant zatwierdza uzupełnienie brakujących produktów
Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
3a. Niepoprawne logowanie
- Automat wyświetla informacje o błędzie logowania
- Serwisant loguje się ponownie
5a. Niepoprawna ilość produktów
- Automat wyświetla informacje o nieprawidłowej ilości produktu
- Serwisant wprowadza korekty i przeprowadza ponownie zatwierdzenie
Wymagania specjalne:
- Interfejs logowania serwisanta
Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
5a. Identyfikator kodowy produktów i obiektów np (C24)
Kwestie otwarte:
- Czy wystąpi zablokowanie uzupełnienia jakiegoś produktu poprzez np zawieszenie systemu.