Projekt na przedmiot Grafika Komputerowa na UAM (kierunek informatyka) rok 2021/2022
main | ||
.gitignore | ||
prezentacja generowanie terenu.pdf | ||
README.md |
Grafika UAM rybki 21-22
Projekt na przedmiot Grafika Komputerowa na UAM (kierunek informatyka) rok 2021/2022
Kompilacja
Tutaj mały poradnik jak działa linkowanie i szukanie headerów w C/C++ (przy użyciu gcc
).
MacOS
Instalacja dependencies
$ brew install --cask xquartz
$ brew install glew freeglut glm assimp
Kompilacja SOIL
# wejdź do folderu `cw 6/target`
$ gcc -c ../src/SOIL/*.c -framework OpenGL -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -w -L/System/Library/Frameworks/Cocoa.framework/Cocoa -framework Cocoa
Kompilacja reszty
$ g++ -c ../src/*.cpp -framework OpenGL -I../../dependencies/glm -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -std=c++11 -w
Linkowanie
$ g++ -o my_prog *.o -framework OpenGL -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -w -L/System/Library/Frameworks/Cocoa.framework/Cocoa -I../../dependencies/glm -framework Cocoa