Projekt na przedmiot Grafika Komputerowa na UAM (kierunek informatyka) rok 2021/2022
Go to file
2022-01-11 00:45:37 +01:00
cw 2 Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
cw 3 Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
cw 4 Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
cw 5 first 15 fishes, but we need better movement 2022-01-04 17:25:05 +01:00
cw 6 first fish model object and texture 2022-01-11 00:45:37 +01:00
.gitignore Working camera using mouse 2022-01-03 17:33:53 +01:00
grk-cw.sln Skybox and seafloor implemented 2022-01-03 20:19:33 +01:00
prezentacja generowanie terenu.pdf Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
README.md Instructions for compiling on MacOS 2021-12-31 02:40:07 +01:00

Grafika UAM rybki 21-22

Projekt na przedmiot Grafika Komputerowa na UAM (kierunek informatyka) rok 2021/2022

Kompilacja

Tutaj mały poradnik jak działa linkowanie i szukanie headerów w C/C++ (przy użyciu gcc).

MacOS

Instalacja dependencies

$ brew install --cask xquartz
$ brew install glew freeglut glm assimp

Kompilacja SOIL

# wejdź do folderu `cw 6/target`
$ gcc -c ../src/SOIL/*.c -framework OpenGL -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -w -L/System/Library/Frameworks/Cocoa.framework/Cocoa -framework Cocoa

Kompilacja reszty

$ g++ -c ../src/*.cpp -framework OpenGL -I../../dependencies/glm -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -std=c++11 -w

Linkowanie

$ g++ -o my_prog *.o -framework OpenGL -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -w -L/System/Library/Frameworks/Cocoa.framework/Cocoa -I../../dependencies/glm -framework Cocoa