Projekt na przedmiot Grafika Komputerowa na UAM (kierunek informatyka) rok 2021/2022
Go to file
2022-02-08 21:29:37 +01:00
cw 2 Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
cw 3 Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
cw 4 Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
cw 5 first 15 fishes, but we need better movement 2022-01-04 17:25:05 +01:00
cw 6 Merge branch 'main' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s452722/grafika-uam-rybki-21-22 into main 2022-02-08 21:29:37 +01:00
cw 8 Add physics examples 2022-01-17 17:00:43 +01:00
.gitignore Turtles rendering refactoring 2022-02-08 20:42:06 +01:00
grk-cw.sln Add physics examples 2022-01-17 17:00:43 +01:00
prezentacja generowanie terenu.pdf Initial commit with codes from labs 2021-12-27 21:29:18 +01:00
README.md Instructions for compiling on MacOS 2021-12-31 02:40:07 +01:00

Grafika UAM rybki 21-22

Projekt na przedmiot Grafika Komputerowa na UAM (kierunek informatyka) rok 2021/2022

Kompilacja

Tutaj mały poradnik jak działa linkowanie i szukanie headerów w C/C++ (przy użyciu gcc).

MacOS

Instalacja dependencies

$ brew install --cask xquartz
$ brew install glew freeglut glm assimp

Kompilacja SOIL

# wejdź do folderu `cw 6/target`
$ gcc -c ../src/SOIL/*.c -framework OpenGL -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -w -L/System/Library/Frameworks/Cocoa.framework/Cocoa -framework Cocoa

Kompilacja reszty

$ g++ -c ../src/*.cpp -framework OpenGL -I../../dependencies/glm -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -std=c++11 -w

Linkowanie

$ g++ -o my_prog *.o -framework OpenGL -I/opt/homebrew/include -I/opt/homebrew/include/GL -L/opt/homebrew/lib -lglew -lglut -lassimp -w -L/System/Library/Frameworks/Cocoa.framework/Cocoa -I../../dependencies/glm -framework Cocoa