fixed wrong initial orientation
This commit is contained in:
parent
5d83e51c73
commit
99ca90e29a
6
hero.py
6
hero.py
@ -21,7 +21,6 @@ class Player(Creature):
|
|||||||
self.direction = 0
|
self.direction = 0
|
||||||
self.queue=[]
|
self.queue=[]
|
||||||
self.goalchest=False
|
self.goalchest=False
|
||||||
self.step_counter=0
|
|
||||||
|
|
||||||
def rotate(self, clockwise=True):
|
def rotate(self, clockwise=True):
|
||||||
if clockwise:
|
if clockwise:
|
||||||
@ -273,11 +272,11 @@ class Player(Creature):
|
|||||||
self.queue.append("op")
|
self.queue.append("op")
|
||||||
|
|
||||||
def step(self):
|
def step(self):
|
||||||
self.step_counter+=1
|
|
||||||
if self.health > 0:
|
if self.health > 0:
|
||||||
# self.moveFwd()
|
# self.moveFwd()
|
||||||
# self.rotate(False)
|
# self.rotate(False)
|
||||||
print("position: ", self.pos)
|
print("position: ", self.pos)
|
||||||
|
#print("direction: ", self.direction)
|
||||||
if not self.goalchest: #jeśli nie ma wyznaczonej skrzynki do której idzie to robi bfs żeby ją wyznaczyć
|
if not self.goalchest: #jeśli nie ma wyznaczonej skrzynki do której idzie to robi bfs żeby ją wyznaczyć
|
||||||
self.path=self.findShortestPathToTarget()
|
self.path=self.findShortestPathToTarget()
|
||||||
print("the player should follow this path:", self.path)
|
print("the player should follow this path:", self.path)
|
||||||
@ -285,6 +284,7 @@ class Player(Creature):
|
|||||||
#actionPlanner ma się wykonać i-1 razy, bo dla ostatniego pola już nie
|
#actionPlanner ma się wykonać i-1 razy, bo dla ostatniego pola już nie
|
||||||
self.actionPlanner(self.path[i], self.path[i+1]) #dla każdego pola dodaje do kolejki kilka akcji potrzebnych żeby do niego dojść
|
self.actionPlanner(self.path[i], self.path[i+1]) #dla każdego pola dodaje do kolejki kilka akcji potrzebnych żeby do niego dojść
|
||||||
print(self.queue)
|
print(self.queue)
|
||||||
|
self.direction=0 # bo po obrotach w wyznaczaniu ścieżki trzeba wrócić do orientacji takiej, jaka była na starcie wyznaczania
|
||||||
while len(self.queue)!=0:
|
while len(self.queue)!=0:
|
||||||
self.action=self.queue.pop(0)
|
self.action=self.queue.pop(0)
|
||||||
if self.action=="tr":
|
if self.action=="tr":
|
||||||
@ -306,7 +306,7 @@ class Player(Creature):
|
|||||||
opponent = cellmates[0]
|
opponent = cellmates[0]
|
||||||
print("Fighting")
|
print("Fighting")
|
||||||
self.fightOrFlight(opponent)
|
self.fightOrFlight(opponent)
|
||||||
print("HP: " + str(self.health) + " / " + str(self.maxHealth))
|
# print("HP: " + str(self.health) + " / " + str(self.maxHealth))
|
||||||
print("Gold: " + str(self.gold))
|
print("Gold: " + str(self.gold))
|
||||||
else:
|
else:
|
||||||
print("HP: 0 / " + str(self.maxHealth))
|
print("HP: 0 / " + str(self.maxHealth))
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user