|
dca9c82b70
|
health_bar.py - gotowy
|
2022-04-28 14:13:59 +02:00 |
|
|
0f6f2354d3
|
sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy
|
2022-04-28 10:18:17 +02:00 |
|
|
1998f94c3d
|
Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s464965/WMICraft
Conflicts:
logic/game.py
|
2022-04-28 09:51:50 +02:00 |
|
|
c11fdae8a5
|
healthbar WIP - team health bars jako klasa health_bar.py
|
2022-04-28 09:50:24 +02:00 |
|
|
e5af464eb2
|
healthbar WIP - team health bars jako klasa health_bar.py
|
2022-04-24 22:06:20 +02:00 |
|
|
e2fad68813
|
Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s464965/WMICraft
Conflicts:
common/constants.py
logic/game.py
logic/grid.py
models/knight.py
|
2022-04-11 17:54:00 +02:00 |
|
|
0a7b6136a5
|
healthbar WIP
|
2022-04-11 17:51:46 +02:00 |
|
|
62e78ce885
|
odkryłem że istnieje grupa do jednego sprite'a - GroupSingle i zmieniłem grupe z tile'ami na single.
|
2022-04-09 21:28:31 +02:00 |
|