This website requires JavaScript.
Explore
Help
Sign In
s464965
/
WMICraft
Watch
5
Star
2
Fork
1
You've already forked WMICraft
Code
Issues
Pull Requests
Projects
Releases
Wiki
Activity
0f6f2354d3
WMICraft
/
logic
History
XsedoX
0f6f2354d3
sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy
2022-04-28 10:18:17 +02:00
..
__tests__
fixed bug :~DDD
2022-04-04 21:51:32 +02:00
__init__.py
refactor: file structure and cleanup
2022-03-11 19:42:17 +01:00
exceptions.py
mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid;
2022-04-08 17:15:01 +02:00
game.py
sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy
2022-04-28 10:18:17 +02:00
health_bar.py
healthbar WIP - team health bars jako klasa health_bar.py
2022-04-28 09:50:24 +02:00
knights_queue.py
fixed bug :~DDD
2022-04-04 21:51:32 +02:00
level.py
sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy
2022-04-28 10:18:17 +02:00
spawner.py
feat: models
2022-04-11 19:18:03 +02:00