WMICraft/logic
2022-04-28 10:18:17 +02:00
..
__tests__ fixed bug :~DDD 2022-04-04 21:51:32 +02:00
__init__.py refactor: file structure and cleanup 2022-03-11 19:42:17 +01:00
exceptions.py mozna zgetowac tile po row i column do tego jest funkcja get_tile w grid; 2022-04-08 17:15:01 +02:00
game.py sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy 2022-04-28 10:18:17 +02:00
health_bar.py healthbar WIP - team health bars jako klasa health_bar.py 2022-04-28 09:50:24 +02:00
knights_queue.py fixed bug :~DDD 2022-04-04 21:51:32 +02:00
level.py sprite group w level.py zamienilem na LayeredUpdates() oraz dodałem do każdego sprite'a layer, wiec nie beda na siebie nachodzic nigdy 2022-04-28 10:18:17 +02:00
spawner.py feat: models 2022-04-11 19:18:03 +02:00