small md fix

This commit is contained in:
Łukasz Jędyk 2021-06-20 23:49:39 +02:00
parent 8e654b9446
commit 4e2e6db4af

View File

@ -16,7 +16,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak:
* 2 pytania opisowe, co wg. użytkownika działa w systemie najlepiej i najgorzej * 2 pytania opisowe, co wg. użytkownika działa w systemie najlepiej i najgorzej
* czy użytkownik zamierza używać systemu w przyszłości w skali 1-5 * czy użytkownik zamierza używać systemu w przyszłości w skali 1-5
* ogólna ocena systemu w skali 1-5 * ogólna ocena systemu w skali 1-5
#### Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów. <!-- end of the list -->
Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów.
### Pytanie 1: Główne zadanie użytkownika. ### Pytanie 1: Główne zadanie użytkownika.
* 8 użytkowników wskazało jako główny cel <b>umówienie spotkania</b> * 8 użytkowników wskazało jako główny cel <b>umówienie spotkania</b>
@ -26,7 +27,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak:
### Pytanie 2: Czy udało się zrealizować główne zadanie? ### Pytanie 2: Czy udało się zrealizować główne zadanie?
* 7 użytkowników odpowiedziało <b>tak</b> * 7 użytkowników odpowiedziało <b>tak</b>
* 3 użytkowników odpowiedziało <b>nie</b> * 3 użytkowników odpowiedziało <b>nie</b>
#### Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami. <!-- end of the list -->
Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami.
### Pytanie 3: Łatwość realizacji zadania. ### Pytanie 3: Łatwość realizacji zadania.
Średnia ocena tej metryki to 3.5/5 <br> Średnia ocena tej metryki to 3.5/5 <br>
@ -60,8 +62,9 @@ Najniższe oceny (2 oraz 3) dotyczyły rozmów, w których nie doszło do pomyś
### Pytanie 9: Czy krytyczny błąd systemu przerwał rozmowę? ### Pytanie 9: Czy krytyczny błąd systemu przerwał rozmowę?
* 7 użytkowników odpowiedziało <b>tak</b> * 7 użytkowników odpowiedziało <b>tak</b>
* 3 użytkowników odpowiedziało <b>nie</b> * 3 użytkowników odpowiedziało <b>nie</b>
#### Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów. <!-- end of the list -->
Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów.
### Pytanie 10: Co w systemie działało nagorzej (nieobowiązkowe pytanie opisowe)? ### Pytanie 10: Co w systemie działało nagorzej (nieobowiązkowe pytanie opisowe)?
Najczęściej wskazywanymi mankamentami systemu były błędne przechwytywanie slotów, co często prowadziło do ponownego zadania tego samego pytania oraz nieoczekiwane zakończenie konwersacji błędem krytycznym. Aż 7 użytkowników zdecydowało się odpowiedzieć na to pytanie, co najprawdopodobniej oznacza, że system dalej posiada niewielkie błędy wpływające na jego jakość. Najczęściej wskazywanymi mankamentami systemu były błędne przechwytywanie slotów, co często prowadziło do ponownego zadania tego samego pytania oraz nieoczekiwane zakończenie konwersacji błędem krytycznym. Aż 7 użytkowników zdecydowało się odpowiedzieć na to pytanie, co najprawdopodobniej oznacza, że system dalej posiada niewielkie błędy wpływające na jego jakość.