small md fix
This commit is contained in:
parent
8e654b9446
commit
4e2e6db4af
@ -16,7 +16,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak:
|
||||
* 2 pytania opisowe, co wg. użytkownika działa w systemie najlepiej i najgorzej
|
||||
* czy użytkownik zamierza używać systemu w przyszłości w skali 1-5
|
||||
* ogólna ocena systemu w skali 1-5
|
||||
#### Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów.
|
||||
<!-- end of the list -->
|
||||
Udało się zebrać odpowiedzi dotyczące 10 przeprowadzonych rozmów.
|
||||
|
||||
### Pytanie 1: Główne zadanie użytkownika.
|
||||
* 8 użytkowników wskazało jako główny cel <b>umówienie spotkania</b>
|
||||
@ -26,7 +27,8 @@ Ankieta zadowolenia użytkownika poruszała kilka kwestii, takich jak:
|
||||
### Pytanie 2: Czy udało się zrealizować główne zadanie?
|
||||
* 7 użytkowników odpowiedziało <b>tak</b>
|
||||
* 3 użytkowników odpowiedziało <b>nie</b>
|
||||
#### Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami.
|
||||
<!-- end of the list -->
|
||||
Wszyscy użytkownicy, którym udało się zrealizować główne zadanie chcieli utworzyć spotkanie. Można więc wysnuć wniosek, że to element systemu, który działa najlepiej i jednocześnie najpopularniejszy wśród użytkowników. Co za tym idzie system można nazwać dość skutecznym, jednak nie radzi sobie w pełni ze wszystkimi planowanymi zadaniami.
|
||||
|
||||
### Pytanie 3: Łatwość realizacji zadania.
|
||||
Średnia ocena tej metryki to 3.5/5 <br>
|
||||
@ -61,7 +63,8 @@ Najniższe oceny (2 oraz 3) dotyczyły rozmów, w których nie doszło do pomyś
|
||||
### Pytanie 9: Czy krytyczny błąd systemu przerwał rozmowę?
|
||||
* 7 użytkowników odpowiedziało <b>tak</b>
|
||||
* 3 użytkowników odpowiedziało <b>nie</b>
|
||||
#### Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów.
|
||||
<!-- end of the list -->
|
||||
Najbardziej niepokojąca metryka w ankiecie. Aż 70% rozmów skończyło się krytycznym błędem systemu, jednak w większości przypadków nie wpłynęło to na realizację głównego zadania użytkownika. Z pewnością trzebaby się skupić w przyszłości na wyeliminowaniu tych błędów.
|
||||
|
||||
### Pytanie 10: Co w systemie działało nagorzej (nieobowiązkowe pytanie opisowe)?
|
||||
Najczęściej wskazywanymi mankamentami systemu były błędne przechwytywanie slotów, co często prowadziło do ponownego zadania tego samego pytania oraz nieoczekiwane zakończenie konwersacji błędem krytycznym. Aż 7 użytkowników zdecydowało się odpowiedzieć na to pytanie, co najprawdopodobniej oznacza, że system dalej posiada niewielkie błędy wpływające na jego jakość.
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user