grakopro/cw_8
2024-02-08 08:09:55 +01:00
..
models boost 2024-02-08 00:11:34 +01:00
shaders add: nearly complete particle system 2024-02-08 07:00:43 +01:00
src improve particle position, add readme.md 2024-02-08 08:09:55 +01:00
textures fix: skybox seams 2024-02-07 15:22:03 +01:00
assimp-vc141-mt.dll Dodaj pliki projektów. 2024-01-23 02:09:19 +01:00
assimp-vc141-mtd.dll Dodaj pliki projektów. 2024-01-23 02:09:19 +01:00
freeglut.dll Dodaj pliki projektów. 2024-01-23 02:09:19 +01:00
glew32.dll Dodaj pliki projektów. 2024-01-23 02:09:19 +01:00
grk-cw8.vcxproj add y axis 2024-02-08 02:23:32 +01:00
grk-cw8.vcxproj.filters fix: skybox seams 2024-02-07 15:22:03 +01:00
README.md improve particle position, add readme.md 2024-02-08 08:09:55 +01:00
zlib.dll Dodaj pliki projektów. 2024-01-23 02:09:19 +01:00
zlibd.dll Dodaj pliki projektów. 2024-01-23 02:09:19 +01:00

Projekt GRK 2023Z

Szymon Szczubkowski, Agnieszka Wyrosławska

Zaimplementowane technologie

Physically based rendering

W projekcie zaimplementowane jest oświetlenie PBR. Wspiera ono albedo, roughness, metallic, ambient occlusion oraz normal mapy.

Normal mapping

Razem z PBR zaimplementowane zostało wsparcie dla normal maps.

picture

Skybox cubemap

W tle widoczny jest skybox kosmosu.

picture

Billboarding

Na potrzeby wyświetlania cząsteczek ognia zaimplementowany został billboarding.

picture

Gamepad mapping

Jeśli wykryty zostanie gamepad, sterowanie zostanie na niego przełączone.
Sprawdzany jest stopień popchnięcia gałki oraz wciśnięcia spustu, prędkość statku skaluje się z nimi.
Sterowanie wygląda następująco:

FUNKCJA PRZYCISK
LOT W PRZÓD PRAWY TRIGGER
LOT W TYŁ LEWY TRIGGER
OBRÓT LEWO-PRAWO LEWA GAŁKA
NACHYLENIE GÓRA-DÓŁ PRAWA GAŁKA