Zaktualizuj 'README.md'
This commit is contained in:
parent
ca1d464e33
commit
f110bd68f0
32
README.md
32
README.md
@ -1,24 +1,24 @@
|
||||
# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
|
||||
|
||||
Wiktoria Grzesik
|
||||
Maksymilian Szygenda
|
||||
Nikodem Hederych
|
||||
Wiktoria Grzesik <br>
|
||||
Maksymilian Szygenda <br>
|
||||
Nikodem Hederych <br>
|
||||
|
||||
## Motyw Aplikacji:
|
||||
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
|
||||
|
||||
## Sceny:
|
||||
Kosmiczne asteroidy i planety.
|
||||
Pasy planetoid.
|
||||
### Sceny:
|
||||
- Kosmiczne asteroidy i planety.<br>
|
||||
- Pasy planetoid. <br>
|
||||
|
||||
## Interakcje:
|
||||
Sterowanie statkiem.
|
||||
Strzelanie pociskami.
|
||||
Zbieranie gwiazdek.
|
||||
Unikanie przeszkód.
|
||||
### Interakcje:
|
||||
- Sterowanie statkiem.
|
||||
- Strzelanie pociskami.
|
||||
- Zbieranie gwiazdek.
|
||||
- Unikanie przeszkód.
|
||||
|
||||
## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
|
||||
Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
|
||||
PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
|
||||
Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
|
||||
Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
|
||||
### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
|
||||
* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
|
||||
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
|
||||
* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
|
||||
* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user