Zaktualizuj 'README.md'

This commit is contained in:
Wiktoria Grzesik 2024-02-07 17:46:33 +01:00
parent ca1d464e33
commit f110bd68f0

View File

@ -1,24 +1,24 @@
# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
Wiktoria Grzesik
Maksymilian Szygenda
Nikodem Hederych
Wiktoria Grzesik <br>
Maksymilian Szygenda <br>
Nikodem Hederych <br>
## Motyw Aplikacji:
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
## Sceny:
Kosmiczne asteroidy i planety.
Pasy planetoid.
### Sceny:
- Kosmiczne asteroidy i planety.<br>
- Pasy planetoid. <br>
## Interakcje:
Sterowanie statkiem.
Strzelanie pociskami.
Zbieranie gwiazdek.
Unikanie przeszkód.
### Interakcje:
- Sterowanie statkiem.
- Strzelanie pociskami.
- Zbieranie gwiazdek.
- Unikanie przeszkód.
## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.