Zaktualizuj 'README.md'
This commit is contained in:
parent
ca1d464e33
commit
f110bd68f0
32
README.md
32
README.md
@ -1,24 +1,24 @@
|
|||||||
# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
|
# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
|
||||||
|
|
||||||
Wiktoria Grzesik
|
Wiktoria Grzesik <br>
|
||||||
Maksymilian Szygenda
|
Maksymilian Szygenda <br>
|
||||||
Nikodem Hederych
|
Nikodem Hederych <br>
|
||||||
|
|
||||||
## Motyw Aplikacji:
|
## Motyw Aplikacji:
|
||||||
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
|
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
|
||||||
|
|
||||||
## Sceny:
|
### Sceny:
|
||||||
Kosmiczne asteroidy i planety.
|
- Kosmiczne asteroidy i planety.<br>
|
||||||
Pasy planetoid.
|
- Pasy planetoid. <br>
|
||||||
|
|
||||||
## Interakcje:
|
### Interakcje:
|
||||||
Sterowanie statkiem.
|
- Sterowanie statkiem.
|
||||||
Strzelanie pociskami.
|
- Strzelanie pociskami.
|
||||||
Zbieranie gwiazdek.
|
- Zbieranie gwiazdek.
|
||||||
Unikanie przeszkód.
|
- Unikanie przeszkód.
|
||||||
|
|
||||||
## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
|
### Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
|
||||||
Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
|
* Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
|
||||||
PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
|
* PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
|
||||||
Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
|
* Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
|
||||||
Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
|
* Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user