Go to file
2024-02-08 09:15:30 +01:00
cw 7 planets adjustments 2024-02-08 09:15:30 +01:00
dependencies lab5 add 2024-01-12 18:23:52 +01:00
.gitignore models - gitignore update 2024-01-12 23:20:46 +01:00
assimp-vc141-mt.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
assimp-vc141-mtd.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
CppProperties.json models 2024-01-12 22:39:08 +01:00
freeglut.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
glew32.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
grk-cw.sln lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
README.md Zaktualizuj 'README.md' 2024-02-07 17:46:33 +01:00
zlib.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
zlibd.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00

Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"

Wiktoria Grzesik
Maksymilian Szygenda
Nikodem Hederych

Motyw Aplikacji:

Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.

Sceny:

  • Kosmiczne asteroidy i planety.
  • Pasy planetoid.

Interakcje:

  • Sterowanie statkiem.
  • Strzelanie pociskami.
  • Zbieranie gwiazdek.
  • Unikanie przeszkód.

Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:

  • Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
  • PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
  • Proceduralne Generowanie Terenu: Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
  • Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.