cw 7 | ||
dependencies | ||
.gitignore | ||
assimp-vc141-mt.dll | ||
assimp-vc141-mtd.dll | ||
CppProperties.json | ||
freeglut.dll | ||
glew32.dll | ||
grk-cw.sln | ||
README.md | ||
zlib.dll | ||
zlibd.dll |
Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
Wiktoria Grzesik Maksymilian Szygenda Nikodem Hederych
Motyw Aplikacji:
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
Sceny:
Kosmiczne asteroidy i planety. Pasy planetoid.
Interakcje:
Sterowanie statkiem. Strzelanie pociskami. Zbieranie gwiazdek. Unikanie przeszkód.
Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.