Go to file
2024-02-07 17:43:32 +01:00
cw 7 game ends when collected 3 stars 2024-02-07 12:42:03 +01:00
dependencies lab5 add 2024-01-12 18:23:52 +01:00
.gitignore models - gitignore update 2024-01-12 23:20:46 +01:00
assimp-vc141-mt.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
assimp-vc141-mtd.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
CppProperties.json models 2024-01-12 22:39:08 +01:00
freeglut.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
glew32.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
grk-cw.sln lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
README.md Dodanie 'README.md' 2024-02-07 17:43:32 +01:00
zlib.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00
zlibd.dll lab 7 added 2024-01-12 20:37:53 +01:00

Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"

Wiktoria Grzesik Maksymilian Szygenda Nikodem Hederych

Motyw Aplikacji:

Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.

Sceny:

Kosmiczne asteroidy i planety. Pasy planetoid.

Interakcje:

Sterowanie statkiem. Strzelanie pociskami. Zbieranie gwiazdek. Unikanie przeszkód.

Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:

Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.