Grafika_Komputerowa_Interst.../README.md

1.1 KiB

Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"

Wiktoria Grzesik Maksymilian Szygenda Nikodem Hederych

Motyw Aplikacji:

Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.

Sceny:

Kosmiczne asteroidy i planety. Pasy planetoid.

Interakcje:

Sterowanie statkiem. Strzelanie pociskami. Zbieranie gwiazdek. Unikanie przeszkód.

Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:

Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość. PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach. Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej. Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.