25 lines
1.1 KiB
Markdown
25 lines
1.1 KiB
Markdown
|
# Interaktywny symulator lotu kosmicznego 3D "Interstellar Odyssey"
|
||
|
|
||
|
Wiktoria Grzesik
|
||
|
Maksymilian Szygenda
|
||
|
Nikodem Hederych
|
||
|
|
||
|
## Motyw Aplikacji:
|
||
|
Interstellar Odyssey to gra kosmiczna, której celem jest eksploracja kosmicznego świata, zbieranie skarbów i unikanie przeszkód. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, podróżując przez kolorowe i pełne niespodzianek galaktyki.
|
||
|
|
||
|
## Sceny:
|
||
|
Kosmiczne asteroidy i planety.
|
||
|
Pasy planetoid.
|
||
|
|
||
|
## Interakcje:
|
||
|
Sterowanie statkiem.
|
||
|
Strzelanie pociskami.
|
||
|
Zbieranie gwiazdek.
|
||
|
Unikanie przeszkód.
|
||
|
|
||
|
## Przełożenie Metod Grafiki na Realizację Motywu Aplikacji:
|
||
|
Mapowanie Normalnych: Detale powierzchni planet i asteroid, nadana trójwymiarowość.
|
||
|
PBR (Physically Based Rendering): Odpowiedzialne za realistyczne oświetlenie, cienie, odbicia i tekstury wysokiej jakości na statkach kosmicznych i otaczających obiektach.
|
||
|
Proceduralne Generowanie Terenu (z Ray-marchingiem): Generowanie asteroid i gwiazdek w przestrzeni kosmicznej.
|
||
|
Animacja ruchu statku: Płynne i realistyczne ruchy statku kosmicznego przy skręcaniu, wznoszeniu i opadaniu.
|