za mało życia = kill + dodanie komentarzy
This commit is contained in:
parent
f82c22c14b
commit
46e766afcc
20
agent.py
20
agent.py
@ -78,28 +78,38 @@ class Agent(pygame.sprite.Sprite):
|
||||
hits_infantry_ork2 = pygame.sprite.spritecollide(self, self.game.infantry_orks2, False)
|
||||
hits_sauron = pygame.sprite.spritecollide(self, self.game.sauronL, False)
|
||||
if hits_archer_ork:
|
||||
if self.game.archer_ork.level > self.level:
|
||||
if self.game.archer_ork.level > self.level or self.game.archer_ork.damage > self.health:
|
||||
self.kill()
|
||||
self.game.new()
|
||||
else:
|
||||
self.game.archer_ork.kill()
|
||||
#zmniejszenie życia o damage moba
|
||||
#level up
|
||||
if hits_infantry_ork:
|
||||
if self.game.infantry_ork.level > self.level:
|
||||
if self.game.infantry_ork.level > self.level or self.game.infantry_ork.damage > self.health:
|
||||
self.kill()
|
||||
self.game.new()
|
||||
else:
|
||||
self.game.infantry_ork.kill()
|
||||
#zmniejszenie życia o damage moba
|
||||
#level up
|
||||
if hits_infantry_ork2:
|
||||
if self.game.infantry_ork2.level > self.level:
|
||||
if self.game.infantry_ork2.level > self.level or self.game.infantry2_ork.damage > self.health:
|
||||
self.kill()
|
||||
self.game.new()
|
||||
else:
|
||||
self.game.infantry_ork2.kill()
|
||||
#zmniejszenie życia o damage moba
|
||||
#level up
|
||||
if hits_sauron:
|
||||
if self.game.sauron.level > self.level:
|
||||
if self.game.sauron.level > self.level or self.game.sauron.damage > self.health:
|
||||
self.kill()
|
||||
self.game.new()
|
||||
else:
|
||||
self.game.sauron.kill()
|
||||
#zmniejszenie życia o damage moba
|
||||
#level up
|
||||
|
||||
# brakuje levelowania postaci gdy zabije moba, jest zrobione tylko, że jeśli za wysoki poziom, lub brak życia to ginie i od nowa zaczyna
|
||||
# brakuje dodania miejsca w którym agent się leczy
|
||||
|
||||
# brakuje levelowania postaci gdy zabije moba, jest zrobione tylko, że jeśli za wysoki poziom to ginie i od nowa zaczyna
|
||||
|
4
main.py
4
main.py
@ -37,7 +37,7 @@ class Game:
|
||||
for y in range(5):
|
||||
self.rock = Rocks(self,3,y)
|
||||
|
||||
def update(self): # update postaci na mapie, związane z poruszaniem się
|
||||
def update(self):
|
||||
self.all_sprites.update()
|
||||
|
||||
|
||||
@ -67,3 +67,5 @@ g = Game()
|
||||
g.new()
|
||||
while g.running:
|
||||
g.main()
|
||||
|
||||
# brakuje wyświetlania poziomu agenta oraz aktualnego zdrowia
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user