za mało życia = kill + dodanie komentarzy

This commit is contained in:
Weranda 2023-03-31 11:03:11 +02:00
parent f82c22c14b
commit 46e766afcc
2 changed files with 19 additions and 7 deletions

View File

@ -78,28 +78,38 @@ class Agent(pygame.sprite.Sprite):
hits_infantry_ork2 = pygame.sprite.spritecollide(self, self.game.infantry_orks2, False)
hits_sauron = pygame.sprite.spritecollide(self, self.game.sauronL, False)
if hits_archer_ork:
if self.game.archer_ork.level > self.level:
if self.game.archer_ork.level > self.level or self.game.archer_ork.damage > self.health:
self.kill()
self.game.new()
else:
self.game.archer_ork.kill()
#zmniejszenie życia o damage moba
#level up
if hits_infantry_ork:
if self.game.infantry_ork.level > self.level:
if self.game.infantry_ork.level > self.level or self.game.infantry_ork.damage > self.health:
self.kill()
self.game.new()
else:
self.game.infantry_ork.kill()
#zmniejszenie życia o damage moba
#level up
if hits_infantry_ork2:
if self.game.infantry_ork2.level > self.level:
if self.game.infantry_ork2.level > self.level or self.game.infantry2_ork.damage > self.health:
self.kill()
self.game.new()
else:
self.game.infantry_ork2.kill()
#zmniejszenie życia o damage moba
#level up
if hits_sauron:
if self.game.sauron.level > self.level:
if self.game.sauron.level > self.level or self.game.sauron.damage > self.health:
self.kill()
self.game.new()
else:
self.game.sauron.kill()
#zmniejszenie życia o damage moba
#level up
# brakuje levelowania postaci gdy zabije moba, jest zrobione tylko, że jeśli za wysoki poziom to ginie i od nowa zaczyna
# brakuje levelowania postaci gdy zabije moba, jest zrobione tylko, że jeśli za wysoki poziom, lub brak życia to ginie i od nowa zaczyna
# brakuje dodania miejsca w którym agent się leczy

View File

@ -37,7 +37,7 @@ class Game:
for y in range(5):
self.rock = Rocks(self,3,y)
def update(self): # update postaci na mapie, związane z poruszaniem się
def update(self):
self.all_sprites.update()
@ -66,4 +66,6 @@ class Game:
g = Game()
g.new()
while g.running:
g.main()
g.main()
# brakuje wyświetlania poziomu agenta oraz aktualnego zdrowia