Zaktualizuj 'konspekt.txt'
This commit is contained in:
parent
f9fd06e366
commit
903bb3eaf8
12
konspekt.txt
12
konspekt.txt
@ -1,11 +1,11 @@
|
|||||||
Fabuła:
|
Fabuła:
|
||||||
Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami:
|
Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami:
|
||||||
|
|
||||||
1. Tekstura
|
1. Tekstura (planeta, gwiazda, księżyc)
|
||||||
2. Wielkość
|
2. Wielkość
|
||||||
3. Woda (ilościowo w skali 0-10)
|
3. Woda (ilościowo w skali 0-10)
|
||||||
4. Górzystość
|
4. Górzystość
|
||||||
5. Atmosfera (zachmurzenie)
|
5. Atmosfera (gęstość zachmurzenia)
|
||||||
6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła
|
6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła
|
||||||
7. Księżyce
|
7. Księżyce
|
||||||
8. Prędkość obrotu/obiegu
|
8. Prędkość obrotu/obiegu
|
||||||
@ -15,10 +15,10 @@ Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwow
|
|||||||
Użyte metody:
|
Użyte metody:
|
||||||
Mapowanie normalnych - tekstury
|
Mapowanie normalnych - tekstury
|
||||||
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
||||||
Bloom – poświata !!!
|
Bloom – poświata (bardzo wazne, najlepiej od tego zaczac)
|
||||||
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne (raczej nie bedzie potrzebne)
|
||||||
*Atmospheric Scattering Shader
|
*Atmospheric Scattering Shader
|
||||||
Perlin noise – atmosfera, chmury !!!
|
Perlin noise – atmosfera, chmury (bardzo wazne najlepiej od tego zaczac, wszyscy musza to miec opanowane :) )
|
||||||
? Parallel Transport Frames – animacja
|
? Parallel Transport Frames – animacja (raczej nie bedzie potrzebne)
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user