Zaktualizuj 'konspekt.txt'
This commit is contained in:
parent
f9fd06e366
commit
903bb3eaf8
12
konspekt.txt
12
konspekt.txt
@ -1,11 +1,11 @@
|
||||
Fabuła:
|
||||
Symulator polega na podróżowaniu przez kosmos i obserwowaniu różnych planet oraz gwiazd. Planety można przybliżać i oglądać pod różnymi kątami(poprzez ruch statkiem). Różnią się one od siebie następującymi parametrami:
|
||||
|
||||
1. Tekstura
|
||||
1. Tekstura (planeta, gwiazda, księżyc)
|
||||
2. Wielkość
|
||||
3. Woda (ilościowo w skali 0-10)
|
||||
4. Górzystość
|
||||
5. Atmosfera (zachmurzenie)
|
||||
5. Atmosfera (gęstość zachmurzenia)
|
||||
6. Jasność/odbijanie światła/pochłanianie światła
|
||||
7. Księżyce
|
||||
8. Prędkość obrotu/obiegu
|
||||
@ -15,10 +15,10 @@ Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwow
|
||||
Użyte metody:
|
||||
Mapowanie normalnych - tekstury
|
||||
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
||||
Bloom – poświata !!!
|
||||
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
||||
Bloom – poświata (bardzo wazne, najlepiej od tego zaczac)
|
||||
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne (raczej nie bedzie potrzebne)
|
||||
*Atmospheric Scattering Shader
|
||||
Perlin noise – atmosfera, chmury !!!
|
||||
? Parallel Transport Frames – animacja
|
||||
Perlin noise – atmosfera, chmury (bardzo wazne najlepiej od tego zaczac, wszyscy musza to miec opanowane :) )
|
||||
? Parallel Transport Frames – animacja (raczej nie bedzie potrzebne)
|
||||
|
||||
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user