Zaktualizuj 'konspekt.txt'
This commit is contained in:
parent
009943d336
commit
e68c92021a
@ -15,10 +15,10 @@ Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwow
|
|||||||
Użyte metody:
|
Użyte metody:
|
||||||
Mapowanie normalnych - tekstury
|
Mapowanie normalnych - tekstury
|
||||||
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
||||||
Bloom – poświata
|
Bloom – poświata !!!
|
||||||
Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
||||||
Atmospheric Scattering Shader
|
*Atmospheric Scattering Shader
|
||||||
Perlin noise – atmosfera, chmury
|
Perlin noise – atmosfera, chmury !!!
|
||||||
? Parallel Transport Frames – animacja
|
? Parallel Transport Frames – animacja
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user