Zaktualizuj 'konspekt.txt'
This commit is contained in:
parent
009943d336
commit
e68c92021a
@ -15,10 +15,10 @@ Poprzez klawisz akcyjny można kontrolować przepływ czasu, aby lepiej obserwow
|
||||
Użyte metody:
|
||||
Mapowanie normalnych - tekstury
|
||||
PBR – odbijanie światła w zależności od materiału, powierzchni i odległości od źródła światła
|
||||
Bloom – poświata
|
||||
Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
||||
Atmospheric Scattering Shader
|
||||
Perlin noise – atmosfera, chmury
|
||||
Bloom – poświata !!!
|
||||
? Shadow mapping – rzucanie cienia przez planety na mniejsze obiekty kosmiczne
|
||||
*Atmospheric Scattering Shader
|
||||
Perlin noise – atmosfera, chmury !!!
|
||||
? Parallel Transport Frames – animacja
|
||||
|
||||
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user