grafika_komputerowa/README.md

44 lines
1.1 KiB
Markdown
Raw Permalink Normal View History

2024-02-08 19:51:39 +01:00
# Nazwa Projektu
Projekt z grafiki komputerowej - Interstellar Odyssey
## Opis
Interaktywny symulator loty kosmicznego 3D. Celem naszej gry jest zwiedzanie rożnych układów słonecznych.
Pokonywanie jak największej ilości wrogów i utrzymywanie się przy życiu za pomocą dostępnych itemków do zebrania.
## Funkcje i możliwości
-Physically Based Rendering z mapą normalnych :
![normal_map](images/normal_map.png)
-Sprite Rendering razem z techniką bilboardingu:
![sprite_rendering](images/sprite.png)
- Particle Generator:
![Turbo](images/turbo.png)
- Skybox/Tworzenie wielu galaktyk:
![galaktyki](images/galaktyki.png)
- Strzelanie
![strzelanie](images/strzelanie.png)
- Pas asteroid
![pas_asteroid](images/asteroidy.png)
- Otrzymywanie i zadawanie obrażeń
![sprite_dmg](images/sprite_dmg.png)
- Możliwości uzupełnienia turbo i życia przez zbieranie itemków
![hp](images/hp.png)
oraz dynamiczne poruszanie się statku podczas skrętów, lotów w górę i w dół oraz na ukos
## Skład zespołu
Sprite Rendering
- Mateusz Kantorski
- Paweł Felcyn
- Wojciech Goralewski