Go to file
2024-02-08 19:54:38 +01:00
grk nitroes 2 2024-02-08 04:55:27 +01:00
images final commit 2024-02-08 19:51:39 +01:00
.gitignore gitignore 2024-02-02 22:00:18 +01:00
Opis_Projektu.pdf Opis projektu 2024-02-08 04:44:22 +01:00
prezentacja.pptx update presentation 2023-12-18 22:13:31 +01:00
README.md final commit 2024-02-08 19:51:39 +01:00

Nazwa Projektu

Projekt z grafiki komputerowej - Interstellar Odyssey

Opis

Interaktywny symulator loty kosmicznego 3D. Celem naszej gry jest zwiedzanie rożnych układów słonecznych. Pokonywanie jak największej ilości wrogów i utrzymywanie się przy życiu za pomocą dostępnych itemków do zebrania.

Funkcje i możliwości

-Physically Based Rendering z mapą normalnych : normal_map

-Sprite Rendering razem z techniką bilboardingu: sprite_rendering

  • Particle Generator: Turbo

  • Skybox/Tworzenie wielu galaktyk: galaktyki

  • Strzelanie strzelanie

  • Pas asteroid pas_asteroid

  • Otrzymywanie i zadawanie obrażeń sprite_dmg

  • Możliwości uzupełnienia turbo i życia przez zbieranie itemków hp

oraz dynamiczne poruszanie się statku podczas skrętów, lotów w górę i w dół oraz na ukos

Skład zespołu

Sprite Rendering

  • Mateusz Kantorski
  • Paweł Felcyn
  • Wojciech Goralewski