final commit #21
43
README.md
Normal file
@ -0,0 +1,43 @@
|
||||
# Nazwa Projektu
|
||||
Projekt z grafiki komputerowej - Interstellar Odyssey
|
||||
|
||||
|
||||
## Opis
|
||||
Interaktywny symulator loty kosmicznego 3D. Celem naszej gry jest zwiedzanie rożnych układów słonecznych.
|
||||
Pokonywanie jak największej ilości wrogów i utrzymywanie się przy życiu za pomocą dostępnych itemków do zebrania.
|
||||
|
||||
|
||||
## Funkcje i możliwości
|
||||
-Physically Based Rendering z mapą normalnych :
|
||||
![normal_map](images/normal_map.png)
|
||||
|
||||
-Sprite Rendering razem z techniką bilboardingu:
|
||||
![sprite_rendering](images/sprite.png)
|
||||
|
||||
- Particle Generator:
|
||||
![Turbo](images/turbo.png)
|
||||
|
||||
- Skybox/Tworzenie wielu galaktyk:
|
||||
![galaktyki](images/galaktyki.png)
|
||||
|
||||
- Strzelanie
|
||||
![strzelanie](images/strzelanie.png)
|
||||
|
||||
- Pas asteroid
|
||||
![pas_asteroid](images/asteroidy.png)
|
||||
|
||||
- Otrzymywanie i zadawanie obrażeń
|
||||
![sprite_dmg](images/sprite_dmg.png)
|
||||
|
||||
- Możliwości uzupełnienia turbo i życia przez zbieranie itemków
|
||||
![hp](images/hp.png)
|
||||
|
||||
oraz dynamiczne poruszanie się statku podczas skrętów, lotów w górę i w dół oraz na ukos
|
||||
|
||||
|
||||
## Skład zespołu
|
||||
Sprite Rendering
|
||||
- Mateusz Kantorski
|
||||
- Paweł Felcyn
|
||||
- Wojciech Goralewski
|
||||
|
BIN
images/asteroidy.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 2.2 MiB |
BIN
images/galaktyki.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 356 KiB |
BIN
images/hp.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 1.6 MiB |
BIN
images/normal_map.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 2.2 MiB |
BIN
images/sprite.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 1.1 MiB |
BIN
images/sprite_dmg.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 58 KiB |
BIN
images/strzelanie.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 283 KiB |
BIN
images/turbo.png
Normal file
After Width: | Height: | Size: 448 KiB |