SpeedBump #23
8
bfs.py
8
bfs.py
@ -9,10 +9,12 @@ from turnCar import turn_left_orientation, turn_right_orientation
|
||||
class Succ:
|
||||
state: AgentState
|
||||
action: AgentActionType
|
||||
cost: int
|
||||
|
||||
def __init__(self, state: AgentState, action: AgentActionType) -> None:
|
||||
|
||||
self.state = state
|
||||
self.action = action
|
||||
self.cost = cost
|
||||
|
||||
def find_path_to_nearest_can(startState: AgentState, grid: Dict[Tuple[int, int], GridCellType]) -> list[AgentActionType]:
|
||||
q: Queue[list[Succ]] = Queue()
|
||||
@ -88,6 +90,12 @@ def is_state_success(state: AgentState, grid: Dict[Tuple[int, int], GridCellType
|
||||
except:
|
||||
return False
|
||||
|
||||
def get_cost_for_cell_type(cell_type: GridCellType) -> int:
|
||||
s473616
commented
funnkcja powinna przyjmować ActionType - typ akcji GridCellType - typ następnej komórki. Dla ActionType które jest skręceniem agenta zwraca 1, dla pojechania wprzód 3, jeśli to jest pojechanie na ulicę i np. 10, jeśli to jest pojechanie na próg funnkcja powinna przyjmować ActionType - typ akcji GridCellType - typ następnej komórki. Dla ActionType które jest skręceniem agenta zwraca 1, dla pojechania wprzód 3, jeśli to jest pojechanie na ulicę i np. 10, jeśli to jest pojechanie na próg
|
||||
if cell_type == GridCellType.SPEED_BUMP:
|
||||
return 10
|
||||
else:
|
||||
return 1
|
||||
|
||||
def is_state_valid(state: AgentState, grid: Dict[Tuple[int, int], GridCellType]) -> bool:
|
||||
try:
|
||||
return grid[state.position] == GridCellType.STREET_HORIZONTAL or grid[state.position] == GridCellType.STREET_VERTICAL or grid[state.position] == GridCellType.SPEED_BUMP
|
||||
|
14
city.py
14
city.py
@ -2,19 +2,7 @@ from typing import List
|
||||
from garbageCan import GarbageCan
|
||||
from speedBump import SpeedBump
|
||||
from street import Street
|
||||
from gameContext import GameContext
|
||||
|
||||
class Node:
|
||||
garbageCan: GarbageCan
|
||||
speedBump: SpeedBump
|
||||
id: int
|
||||
|
||||
def __init__(self, id: int, can: GarbageCan, bump: SpeedBump) -> None:
|
||||
self.id
|
||||
self.can = can
|
||||
self.bump = bump
|
||||
|
||||
|
||||
from gameContext import GameContext
|
||||
|
||||
class City:
|
||||
nodes: List[GarbageCan]
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
nie przekazujesz tutaj argumentu cost, aplikacja się wywala