SpeedBump #23
12
bfs.py
12
bfs.py
@ -90,11 +90,15 @@ def is_state_success(state: AgentState, grid: Dict[Tuple[int, int], GridCellType
|
||||
except:
|
||||
return False
|
||||
|
||||
def get_cost_for_cell_type(cell_type: GridCellType) -> int:
|
||||
if cell_type == GridCellType.SPEED_BUMP:
|
||||
return 10
|
||||
else:
|
||||
def get_cost_for_action(action: AgentActionType, cell_type: GridCellType) -> int:
|
||||
|
||||
if action == AgentActionType.TURN_LEFT or action == AgentActionType.TURN_RIGHT:
|
||||
return 1
|
||||
if cell_type == GridCellType.SPEED_BUMP:
|
||||
if action == AgentActionType.MOVE_FORWARD:
|
||||
return 10
|
||||
if action == AgentActionType.MOVE_FORWARD:
|
||||
return 3
|
||||
|
||||
|
||||
def is_state_valid(state: AgentState, grid: Dict[Tuple[int, int], GridCellType]) -> bool:
|
||||
try:
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
funnkcja powinna przyjmować ActionType - typ akcji GridCellType - typ następnej komórki. Dla ActionType które jest skręceniem agenta zwraca 1, dla pojechania wprzód 3, jeśli to jest pojechanie na ulicę i np. 10, jeśli to jest pojechanie na próg