Inteligentny_Wozek/regal.py

36 lines
1.3 KiB
Python
Raw Normal View History

2023-03-21 12:36:50 +01:00
import pygame
from main import screen
def obliczPixeleNaPodstawieKratek(wymiar): #Przeliczanie współrzędnych podanych w kratkach na pixele
i = 1
pixele = 100
while (i < wymiar):
pixele = pixele + 80
i = i + 1
return pixele
def obliczPixeleDlugosciRegalu(self): #Przeliczanie dlugości regału podanego w kratkach na pixele
i = 1
dlugoscRegalu = 40
while (i < self.dlugoscRegaluWKratkach) and (i <= 11 - self.numerKolumny): #Sprawdzenie, żeby regał nie wychodził poza plansze, jeżeli tak to jest ucinany tak, żeby nie wychodził
dlugoscRegalu = dlugoscRegalu + 80
i = i + 1
return dlugoscRegalu
class Regal:
def __init__(self, numerRegalu, dlugoscRegaluWKratkach, numerWiersza, numerKolumny):
self.numerRegalu = numerRegalu
self.wysokoscRegalu = 40
self.dlugoscRegaluWKratkach = dlugoscRegaluWKratkach
self.numerKolumny = numerKolumny
self.wiersz = obliczPixeleNaPodstawieKratek(numerWiersza)
self.kolumna = obliczPixeleNaPodstawieKratek(numerKolumny)
self.dlugosc = obliczPixeleDlugosciRegalu(self)
reg = pygame.Surface([self.dlugosc, self.wysokoscRegalu])
reg.fill((255, 0, 0))
screen.blit(reg, (self.wiersz, self.kolumna))