na rampie może leżeć kilka paczek
This commit is contained in:
parent
7495d47f7f
commit
01e3724d8e
Binary file not shown.
Binary file not shown.
Binary file not shown.
16
ekran.py
16
ekran.py
@ -16,8 +16,10 @@ icon = pygame.image.load('images/icon.png')
|
|||||||
pygame.display.set_icon(icon)
|
pygame.display.set_icon(icon)
|
||||||
|
|
||||||
# lista_paczek = packageList.zainicjuj_liste_paczek(a_pix, b_pix)
|
# lista_paczek = packageList.zainicjuj_liste_paczek(a_pix, b_pix)
|
||||||
lista_paczek = listOfPackages()
|
|
||||||
|
|
||||||
|
#lista_paczek = listOfPackages()
|
||||||
|
lista_paczek = []
|
||||||
|
lista_paczek_na_regalach = []
|
||||||
|
|
||||||
def narysuj_regaly():
|
def narysuj_regaly():
|
||||||
global lista_regalow
|
global lista_regalow
|
||||||
@ -69,6 +71,7 @@ def odswiez_ekran(wozek):
|
|||||||
screen.blit(miejsce,(a_pix, b_pix))
|
screen.blit(miejsce,(a_pix, b_pix))
|
||||||
narysuj_siatke()
|
narysuj_siatke()
|
||||||
narysuj_paczki(wozek)
|
narysuj_paczki(wozek)
|
||||||
|
narysuj_paczke_na_regale()
|
||||||
narysuj_regaly()
|
narysuj_regaly()
|
||||||
wozek.draw()
|
wozek.draw()
|
||||||
pygame.display.flip()
|
pygame.display.flip()
|
||||||
@ -91,6 +94,13 @@ def sprawdz_ktora_kolumna(y):
|
|||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
def narysuj_paczki(wozek):
|
def narysuj_paczki(wozek):
|
||||||
if wozek.ln == 0:
|
#if wozek.ln == 0:
|
||||||
for paczka in lista_paczek.list:
|
#for paczka in lista_paczek.list:
|
||||||
|
#if len(lista_paczek_na_regalach) == 0:
|
||||||
|
for paczka in lista_paczek:
|
||||||
|
paczka.narysuj(paczka.x, paczka.y, screen)
|
||||||
|
|
||||||
|
def narysuj_paczke_na_regale():
|
||||||
|
for paczka in lista_paczek_na_regalach:
|
||||||
|
if paczka.is_in_move is False:
|
||||||
paczka.narysuj(paczka.x, paczka.y, screen)
|
paczka.narysuj(paczka.x, paczka.y, screen)
|
32
main.py
32
main.py
@ -8,17 +8,19 @@ from grid import GridCellType, SearchGrid
|
|||||||
from sklearn.tree import DecisionTreeClassifier
|
from sklearn.tree import DecisionTreeClassifier
|
||||||
import pandas as pd
|
import pandas as pd
|
||||||
|
|
||||||
from plansza import x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4, a_pix, b_pix
|
from plansza import a_pix, b_pix
|
||||||
pygame.init()
|
pygame.init()
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
def main():
|
def main():
|
||||||
wozek = Wozek()
|
wozek = Wozek()
|
||||||
|
|
||||||
#paczka = Paczka('duzy', 12, 'narzedzia', False, True, False, any, any, any, any, any)
|
p1 = Paczka('duzy', 12, 'narzedzia', False, True, False, any, any, any, any, any)
|
||||||
paczka = Paczka('maly', 1, 'ogród', False, True, False, any, any, any, any, any)
|
p2 = Paczka('maly', 1, 'ogród', False, True, False, any, any, any, any, any)
|
||||||
ekran.lista_paczek.add(paczka)
|
ekran.lista_paczek.append(p1)
|
||||||
paczka.update_position(a_pix, b_pix)
|
ekran.lista_paczek.append(p2)
|
||||||
|
p1.update_position(a_pix, b_pix)
|
||||||
|
p2.update_position(a_pix, b_pix)
|
||||||
|
|
||||||
grid_points = SearchGrid()
|
grid_points = SearchGrid()
|
||||||
|
|
||||||
@ -42,11 +44,16 @@ def main():
|
|||||||
|
|
||||||
if grid_points.grid[(wiersz, kolumna)] is GridCellType.PLACE: #picks up package
|
if grid_points.grid[(wiersz, kolumna)] is GridCellType.PLACE: #picks up package
|
||||||
if wozek.ln == 0:
|
if wozek.ln == 0:
|
||||||
wozek.load_package()
|
paczka_pop = ekran.lista_paczek.pop()
|
||||||
wozek.dynamic_wozek_picture
|
ekran.lista_paczek_na_regalach.append(paczka_pop)
|
||||||
|
paczka_pop.is_in_move = True
|
||||||
|
wozek.storage.append(paczka_pop)
|
||||||
|
wozek.ln = wozek.ln + 1
|
||||||
|
wozek.dynamic_wozek_picture()
|
||||||
|
print(ekran.lista_paczek)
|
||||||
|
|
||||||
## wozek jedzie odlozyc paczke na regal
|
## wozek jedzie odlozyc paczke na regal
|
||||||
paczka1 = wozek.storage[0]
|
paczka1 = wozek.storage[-1]
|
||||||
|
|
||||||
array, reg = paczka1.tablica_do_drzewa(paczka1.kategoria)
|
array, reg = paczka1.tablica_do_drzewa(paczka1.kategoria)
|
||||||
|
|
||||||
@ -82,12 +89,15 @@ def main():
|
|||||||
sciezka = wyszukiwanie.znajdz_sciezke(wezel)
|
sciezka = wyszukiwanie.znajdz_sciezke(wezel)
|
||||||
wozek.przemiesc_wozek_po_sciezce(sciezka)
|
wozek.przemiesc_wozek_po_sciezce(sciezka)
|
||||||
|
|
||||||
# print(wozek.storage)
|
|
||||||
if wozek.ln != 0: # drops package
|
if wozek.ln != 0: # drops package
|
||||||
wozek.drop_package()
|
print(paczka1)
|
||||||
|
paczka1.update_position(reg.numerWiersza*70, reg.numerKolumny*70)
|
||||||
|
paczka_pop.is_in_move = False
|
||||||
|
wozek.storage.pop()
|
||||||
|
wozek.ln = wozek.ln - 1
|
||||||
reg.put_package_on_the_regal(paczka1, predictions)
|
reg.put_package_on_the_regal(paczka1, predictions)
|
||||||
wozek.dynamic_wozek_picture()
|
wozek.dynamic_wozek_picture()
|
||||||
|
ekran.odswiez_ekran(wozek)
|
||||||
|
|
||||||
if event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN:
|
if event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN:
|
||||||
# lewy przycisk myszy
|
# lewy przycisk myszy
|
||||||
|
@ -34,6 +34,7 @@ class Paczka(pygame.sprite.Sprite):
|
|||||||
self.x = 430
|
self.x = 430
|
||||||
self.y = 400
|
self.y = 400
|
||||||
self.label = Etykieta(nadawca, adres, imie, nazwisko, telefon, priorytet)
|
self.label = Etykieta(nadawca, adres, imie, nazwisko, telefon, priorytet)
|
||||||
|
self.is_in_move = False
|
||||||
|
|
||||||
# zmienia rozmiar obrazka w zaleznosci od rozmiaru
|
# zmienia rozmiar obrazka w zaleznosci od rozmiaru
|
||||||
def __dobierz_rozmiar_obrazka(self):
|
def __dobierz_rozmiar_obrazka(self):
|
||||||
|
14
wozek.py
14
wozek.py
@ -63,11 +63,18 @@ class Wozek(pygame.sprite.Sprite):
|
|||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
def load_package(self):
|
def load_package(self):
|
||||||
for package in listOfPackages.list:
|
#for package in listOfPackages.list:
|
||||||
|
# for package in listOfPackages:
|
||||||
|
# dist = math.sqrt((self.obecnyStan.x - package.x)**2 + (self.obecnyStan.y - package.y)**2)
|
||||||
|
# if dist <= 50:
|
||||||
|
# self.add_element(package)
|
||||||
|
# # listOfPackages.list.pop()
|
||||||
|
# listOfPackages.pop()
|
||||||
|
package = listOfPackages.pop()
|
||||||
dist = math.sqrt((self.obecnyStan.x - package.x)**2 + (self.obecnyStan.y - package.y)**2)
|
dist = math.sqrt((self.obecnyStan.x - package.x)**2 + (self.obecnyStan.y - package.y)**2)
|
||||||
if dist <= 50:
|
if dist <= 50:
|
||||||
self.add_element(package)
|
self.add_element(package)
|
||||||
listOfPackages.list.pop()
|
# listOfPackages.list.pop()
|
||||||
|
|
||||||
def load_packages_collision(self):
|
def load_packages_collision(self):
|
||||||
pass
|
pass
|
||||||
@ -82,7 +89,8 @@ class Wozek(pygame.sprite.Sprite):
|
|||||||
if package is not None:
|
if package is not None:
|
||||||
package.x = self.obecnyStan.x
|
package.x = self.obecnyStan.x
|
||||||
package.y = self.obecnyStan.y
|
package.y = self.obecnyStan.y
|
||||||
listOfPackages.list.append(package)
|
# listOfPackages.list.append(package)
|
||||||
|
listOfPackages.append(package)
|
||||||
|
|
||||||
def __zainicjuj_stan_poczatkowy(self):
|
def __zainicjuj_stan_poczatkowy(self):
|
||||||
from wyszukiwanie import Stan
|
from wyszukiwanie import Stan
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user