fixed empty list bug

This commit is contained in:
Zuzanna Wójcik 2023-05-30 21:36:48 +02:00
parent 40ad5222a1
commit 57d299e767
2 changed files with 27 additions and 25 deletions

Binary file not shown.

52
main.py
View File

@ -31,41 +31,43 @@ def main():
sys.exit(0) sys.exit(0)
if event.type == pygame.KEYDOWN: if event.type == pygame.KEYDOWN:
if event.key == pygame.K_SPACE: if event.key == pygame.K_SPACE:
## wozek jedzie po paczke ## sprawdzenie czy lista z paczkami nie jest pusta
wiersz = ekran.sprawdz_ktory_wiersz(a_pix) if ekran.lista_paczek:
kolumna = ekran.sprawdz_ktora_kolumna(b_pix) ## wozek jedzie po paczke
docelowy_stan = wyszukiwanie.Stan(wiersz * 70, kolumna * 70, 1) wiersz = ekran.sprawdz_ktory_wiersz(a_pix)
kolumna = ekran.sprawdz_ktora_kolumna(b_pix)
docelowy_stan = wyszukiwanie.Stan(wiersz * 70, kolumna * 70, 1)
#wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_bfs(wozek.obecnyStan, docelowy_stan, grid_points) #wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_bfs(wozek.obecnyStan, docelowy_stan, grid_points)
wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_a_star(wozek.obecnyStan, docelowy_stan, grid_points) wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_a_star(wozek.obecnyStan, docelowy_stan, grid_points)
sciezka = wyszukiwanie.znajdz_sciezke(wezel) sciezka = wyszukiwanie.znajdz_sciezke(wezel)
wozek.przemiesc_wozek_po_sciezce(sciezka) wozek.przemiesc_wozek_po_sciezce(sciezka)
if grid_points.grid[(wiersz, kolumna)] is GridCellType.PLACE: #picks up package if grid_points.grid[(wiersz, kolumna)] is GridCellType.PLACE: #picks up package
if wozek.ln == 0: if wozek.ln == 0:
wozek.picks_up_package() wozek.picks_up_package()
wozek.dynamic_wozek_picture() wozek.dynamic_wozek_picture()
## wozek jedzie odlozyc paczke na regal ## wozek jedzie odlozyc paczke na regal
przenoszona_paczka = wozek.storage[-1] przenoszona_paczka = wozek.storage[-1]
array, reg = przenoszona_paczka.tablica_do_drzewa(przenoszona_paczka.kategoria) array, reg = przenoszona_paczka.tablica_do_drzewa(przenoszona_paczka.kategoria)
predictions = drzewo.predict([array]) predictions = drzewo.predict([array])
if predictions == 0: if predictions == 0:
print('odklada na dolna polke!') print('odklada na dolna polke!')
else: else:
print('odklada na gorna polke!') print('odklada na gorna polke!')
docelowy_stan = wyszukiwanie.Stan(reg.numerWiersza * 70, reg.numerKolumny * 70, 1) docelowy_stan = wyszukiwanie.Stan(reg.numerWiersza * 70, reg.numerKolumny * 70, 1)
wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_a_star(wozek.obecnyStan, docelowy_stan, grid_points) wezel = wyszukiwanie.wyszukiwanie_a_star(wozek.obecnyStan, docelowy_stan, grid_points)
sciezka = wyszukiwanie.znajdz_sciezke(wezel) sciezka = wyszukiwanie.znajdz_sciezke(wezel)
wozek.przemiesc_wozek_po_sciezce(sciezka) wozek.przemiesc_wozek_po_sciezce(sciezka)
if wozek.ln != 0: # drops package if wozek.ln != 0: # drops package
wozek.drops_package(przenoszona_paczka, reg, predictions) wozek.drops_package(przenoszona_paczka, reg, predictions)
wozek.dynamic_wozek_picture() wozek.dynamic_wozek_picture()
if event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN: if event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN:
# lewy przycisk myszy # lewy przycisk myszy