Inteligentny_Wozek/plansza.py

56 lines
1.5 KiB
Python

import random
def obliczPixeleNaPodstawieKratek(wymiar): #Przeliczanie współrzędnych podanych w kratkach na pixele
i = 1
pixele = 70
while (i < wymiar):
pixele = pixele + 70
i = i + 1
return pixele
EKRAN_SZEROKOSC = 770
EKRAN_WYSOKOSC = 770
blockSize = 70
x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4 = [None] * 8
while True:
#wspolrzedne regalow
x1 = random.randint(1, 3)
x2 = random.randint(1, 3)
x3 = random.randint(6, 8)
x4 = random.randint(6, 8)
y1 = random.randint(1, 3)
y2 = random.randint(6, 8)
y3 = random.randint(1, 3)
y4 = random.randint(6, 8)
#wspolrzedne miejsca paczek
a = 5
b = 5
#dodane wspolrzedne (0, 0), (4, 4), (4, 6), (6, 4), (6, 6) zeby regaly sie nie stykaly
table = [(0, 0), (4, 4), (4, 6), (6, 4), (6, 6),
(x1, y1), (x1+1, y1), (x1, y1+1), (x1+1, y1+1),
(x2, y2), (x2+1, y2), (x2, y2+1), (x2+1, y2+1),
(x3, y3), (x3+1, y3), (x3, y3+1), (x3+1, y3+1),
(x4, y4), (x4+1, y4), (x4, y4+1), (x4+1, y4+1)]
#sprawdzenie czy jakies wspolrzedne sie pokrywaja
if len(table) == len(set(table)):
break
coordinates = [(x1, y1), (x2, y2), (x3, y3), (x4, y4)]
#przemieszanie koordynatów w parach
random.shuffle(coordinates)
#przypisanie przemieszanych wartości do zmiennych
(x1, y1), (x2, y2), (x3, y3), (x4, y4) = coordinates
x1, x2, x3, x4, y1, y2, y3, y4 = map(int, [x1, x2, x3, x4, y1, y2, y3, y4])
a_pix = obliczPixeleNaPodstawieKratek(a)
b_pix = obliczPixeleNaPodstawieKratek(b)