Inteligentny_Wozek/main.py

108 lines
3.2 KiB
Python

import sys
import pygame
import regal
from paczka import Paczka
from wozek import Wozek
from packageList import listOfPackages
pygame.init()
screen = pygame.display.set_mode((980, 980))
miejsce = pygame.image.load('images/miejsce_paczek.png')
pygame.display.set_caption("Inteligentny wozek")
icon = pygame.image.load('images/icon.png')
pygame.display.set_icon(icon)
def draw(self):
screen.blit(self.image, (self.x, self.y))
def main():
wozek = Wozek()
packageList = listOfPackages()
demo_paczka = Paczka('duzy', 10, any, False, any, any, any, any, any)
packageList.add(demo_paczka)
while True:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
sys.exit(0)
if event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_ESCAPE:
sys.exit(0)
if event.type == pygame.KEYDOWN:
if event.key == pygame.K_DOWN:
wozek.y_change = 1
if event.key == pygame.K_UP:
wozek.y_change = -1
if event.key == pygame.K_RIGHT:
wozek.x_change = 1
if event.key == pygame.K_LEFT:
wozek.x_change = -1
if event.type == pygame.KEYUP:
if event.key == pygame.K_DOWN or event.key == pygame.K_UP:
wozek.y_change = 0
if event.key == pygame.K_RIGHT or event.key == pygame.K_LEFT:
wozek.x_change = 0
if event.type == pygame.KEYDOWN:
if event.key == pygame.K_SPACE:
if wozek.ln == 0:
wozek.load_package()
wozek.dynamic_wozek_picture()
else:
wozek.drop_package()
wozek.dynamic_wozek_picture()
wozek.x += wozek.x_change
wozek.y += wozek.y_change
if wozek.x <= 0:
wozek.x = 0
elif wozek.x >= 916:
wozek.x = 916
if wozek.y <= 0:
wozek.y = 0
elif wozek.x >= 916:
wozek.x = 916
# Drawing
screen.fill((51,51,51)) # removes object trail
screen.blit(miejsce, (430, 400))
# idRegału, Długość regału podana w kratkach, Współrzędne od których ma być tworzony regał (wiersz,kolumna) - poziomo
# Współrzędne od (1,1) do (10,10)
regal.Regal(1, 1, 2, 2)
regal.Regal(2, 1, 2, 3)
regal.Regal(3, 1, 3, 2)
regal.Regal(4, 1, 3, 3)
regal.Regal(5, 1, 8, 2)
regal.Regal(6, 1, 8, 3)
regal.Regal(7, 1, 9, 2)
regal.Regal(8, 1, 9, 3)
regal.Regal(9, 1, 2, 8)
regal.Regal(10, 1, 2, 9)
regal.Regal(11, 1, 3, 8)
regal.Regal(12, 1, 3, 9)
regal.Regal(13, 1, 8, 8)
regal.Regal(14, 1, 8, 9)
regal.Regal(15, 1, 9, 8)
regal.Regal(16, 1, 9, 9)
draw(wozek)
if wozek.ln == 0:
for x in packageList.list:
draw(x)
#demo_paczka.narysuj(430,400,screen)
pygame.display.flip() # updating frames
if __name__ == "__main__":
main()