SystemyDialogowe/empty_data/dialog-12-09-01.tsv
2022-05-17 16:42:09 +02:00

33 lines
2.1 KiB
Plaintext

rola wypowiedź type
user Hej hello
system Witamy w systemie rezerwacji biletów kinowych. W czym mogę pomóc? welcomemsg
user Chciałbym kupić bilety na seans Zorro - historia prawdziwa inform
system Niestety obecnie nie mamy takiego filmu w repertuarze. Czy mogę jeszcze w czymś pomóc? negate
user W takim razie chciałbym kupić bilety na film Piękni i szybcy 7 inform
system Niestety obecnie nie mamy takiego filmu w repertuarze. Czy chciałaby Pan zarezerwować bilety na inny film? negate
user Poproszę o listę seansów request
system "Aktualnie repertuar zawiera takie filmy jak: ""Batman"" ""Ambulans"" ""Bunkier strachu"" ""Córka"" ""Uncharted"" ""Inni ludzie"" ""Śmierć na Nilu"" ""Skarb Mikołajka""" inform
user Śmierć na Nilu inform
system "Na jaki dzień chciałby Pan zarezerwować bilety na film ""Śmierć na Nilu""?" request
user niedzielę inform
system Na jaką godzinę? request
user ostatnią inform
user "Ostatni seans filmu ""Śmierć na Nilu"" w dniu 27.03 jest o godzinie 19:00." inform
user Dla ilu osób chciałby Pan zarezerwować bilety? request
user 33 inform
system Maksymalna liczba osób w rezerwacji to 10. Czy chciałby Pan podać nową liczbę osób? request inform
user 10 inform
system Gdzie mają się znajdować zarezerwowane miejsca? request
user W środku, pomiędzy górnym i środkowym rzędem inform
system Przydzielone miejsca to rząd 7 miejsca 3 do 13. Czy potwierdza Pan rezerwację? reqmore inform
user Nie, bo to 11 miejsc negate
system Przydzielone miejsca to rząd 7 miejsca 4 do 13. Czy potwierdza Pan rezerwację? reqmore inform
user tak confirm
system Na jaki numer telefonu chce Pan zarezerwować bilety? request
user 1123456789 inform
system Bilety zostały zarezerwowane. Potwierdzenie rezerwacji zostanie niebawem przesłane wiadomością SMS. Proszę o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem seansu w celu zakupu biletów, w innym przypadku rezerwacja przepada. affirm
user Cool nan
system Nie rozumiem. Czy ma Pan jeszcze jakieś pytania? canthelp
user NIe negate
system Dziękuję za rozmowę. Do widzenia bye thankyou