24 lines
2.0 KiB
Plaintext
24 lines
2.0 KiB
Plaintext
user Dzień dobry hello
|
|
system Hej ho! Z tej strony CiuchcioRezerwator. Jak mógłbym Ci pomóc? welcomemsg & reqmore(action)
|
|
user Chciał bym zamówić ciuchcie help(action=zamówić)
|
|
system Gdzie chciałbyś się udać? request(to)
|
|
user do kijowa inform(to=Kijów)
|
|
system Przejazdy poza granicami Polski obejmują: Berlin (Niemcy), Praga (Czechy), Frankfurt(Niemcy)Czy chcesz udać się do jednego z tych miast? inform(connections) & offer(to=[Praga, Berlin, Frankfurt)
|
|
user tak, do Pragi inform(to=Praga)
|
|
system Z jakiej stacji/miasta chcesz wyruszyć? request(from)
|
|
user poznan inform(from=Poznań)
|
|
system Kiedy chcesz odbyć podróż? request(when)
|
|
user dzisiaj inform(when=dzisiaj)
|
|
system Rozkład jazdy na dzień 30.03.2022 z Poznań Główny do Praga, Czechy:13:45, 16:47 --- Czy interesuje Cię któraś z podanych godzin? "offer(from=""Poznań Główny""&to=""Praga, Czechy""&connections=[13:45, 16:47]) & select(departure)"
|
|
user 16:47 inform(departure=16:47)
|
|
system Ile osób będzie podróżować? request(count)
|
|
user Jedna inform(count=jedna)
|
|
system Jeśli pasażerów obejmują jakieś ulgi spośród wymienionych, podaj ich numery po przecinku: 1. student/doktorant, 2. emeryt, 3. honorowy dawca krwii, 4. brak ulgi select(discount_list=[1, 2, 3, 4])
|
|
user 4 inform(discount=[4])
|
|
system Jakiej klasy wagon byłby nabardziej odpowiedni (dostępne 1 i 2)? select(carriage_class=[1, 2])
|
|
user Drugiej inform(carriage_class=2)
|
|
system Czy przewożony będzie dodatkowy bagaż/zwierzęta? request(additional_luggage)
|
|
user Pies inform(additional_luggage=kot)
|
|
system Podsumowanie: Poznań Główny --- Praga, Czechy (30.03.2022) 16:47, 1 x pasażer bez ulgi, klasa I, miejsca: 15 --- Czy chcesz dokonać rezerwacji (T/N): "inform(from=""Poznań Główny""&to=""Praga, Czechy Główny""&when=30-03-2022&connection=16:47&passenger_list=[4]&carriage_class=2&seat_list=[[15, okno]]) & confirm-domain(complete_order)"
|
|
user T ack(complete_order)
|
|
system Dziękujemy za dokonanie rezerwacji. Nastąpi przekierowanie do systemu płatności. Życzymy miłej podróży. affirm(complete_order) & bye |