snake_move #16
9
App.py
9
App.py
@ -21,7 +21,7 @@ pole.draw_grid() #musi byc tutaj wywołane ponieważ inicjalizuje sloty do slown
|
||||
ui=Ui.Ui(screen)
|
||||
#Tractor creation
|
||||
traktor_slot = pole.get_slot_from_cord((0, 0))
|
||||
traktor = Tractor.Tractor(traktor_slot, screen, Osprzet.plug,clock)
|
||||
traktor = Tractor.Tractor(traktor_slot, screen, Osprzet.opryskiwacz,clock)
|
||||
|
||||
|
||||
def init_demo(): #Demo purpose
|
||||
@ -37,8 +37,13 @@ def init_demo(): #Demo purpose
|
||||
ui.render_text_to_console(string_to_print="Przejazd inicjalizujacy- traktor sprawdza poziom nawodnienia")
|
||||
traktor.initial_move(pole)
|
||||
traktor.reset_pos(pole)
|
||||
bfsRoot = Tractor.BFS({"x": 0, "y": 0, "direction": "E", "hydradeIndex": traktor.slot_hydrate_dict})
|
||||
bfsRoot.reverse()
|
||||
print(bfsRoot)
|
||||
# ui.render_text(string_to_print="traktor porusza się ścieżką bfs")
|
||||
traktor.move_by_root(bfsRoot, pole, traktor.irrigateSlot)
|
||||
start_flag=False
|
||||
demo_move()
|
||||
# demo_move()
|
||||
old_info=get_info(old_info)
|
||||
for event in pygame.event.get():
|
||||
if event.type == pygame.QUIT:
|
||||
|
2
Slot.py
2
Slot.py
@ -51,4 +51,6 @@ class Slot:
|
||||
|
||||
def print_status(self):
|
||||
return f"wspolrzedne: (X:{self.x_axis} Y:{self.y_axis}) "+self.plant.report_status()
|
||||
def irrigatePlant(self):
|
||||
self.plant.stan.nawodnienie = 100
|
||||
|
19
Tractor.py
19
Tractor.py
@ -72,7 +72,12 @@ def BFS(istate):
|
||||
elem = fringe.pop(0)
|
||||
|
||||
if goalTest(elem.state["hydradeIndex"]):
|
||||
return elem #TODO ciąg akcji zbudowany z wykorzystaniem pól parent i action
|
||||
x = elem
|
||||
tab = []
|
||||
while x.parent != None:
|
||||
tab.append(x.action)
|
||||
x = x.parent
|
||||
return tab
|
||||
|
||||
explored.append(elem)
|
||||
|
||||
@ -202,6 +207,16 @@ class Tractor:
|
||||
for event in pygame.event.get():
|
||||
if event.type == pygame.QUIT:
|
||||
quit()
|
||||
def move_by_root(self, root, pole, action):
|
||||
for move in root:
|
||||
if move == 'forward':
|
||||
self.move_forward(pole)
|
||||
if move == 'right':
|
||||
self.turn_right()
|
||||
if move == 'left':
|
||||
self.turn_left()
|
||||
action()
|
||||
self.clock.tick(3)
|
||||
|
||||
#to tak zrobiłam już na później, może się przyda
|
||||
def change_osprzet(self, new_osprzet):
|
||||
@ -217,4 +232,6 @@ class Tractor:
|
||||
print("- Typ:", akcja.typ)
|
||||
else:
|
||||
print("Brak akcji przypisanych do tego sprzętu.")
|
||||
def irrigateSlot(self):
|
||||
self.slot.irrigatePlant()
|
||||
|
||||
|
@ -1,6 +1,6 @@
|
||||
CUBE_SIZE = 64
|
||||
NUM_X = 20
|
||||
NUM_Y = 12
|
||||
NUM_X = 5
|
||||
NUM_Y = 3
|
||||
|
||||
#returns true if tractor can move to specified slot
|
||||
def isValidMove(x, y):
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user