Autonomus agent demonstrating the fundamental concepts behind AI.
Go to file
2024-06-09 18:45:52 +02:00
.idea added training photos and the training code 2024-05-25 22:28:58 +02:00
src fix: add missing prediction attribute to Tile class 2024-06-09 18:45:52 +02:00
.gitignore feat: update field generation and load layouts in main program 2024-06-09 16:31:11 +02:00
README.md feat: update field generation and load layouts in main program 2024-06-09 16:31:11 +02:00

🚜 Inteligentny Traktor

🛠️ Konfiguracja

Wymagane biblioteki do pobrania:

pip install pygame
pip install python-dotenv
pip install pytholog

Stwórz plik .env w głównym folderze projektu o poniższej treści:

# window size
TILE_SIZE = 32

# game speed
TICK_RATE = 10

STARTING_DIRECTION = north

# coordinates of initial tile
START_X = 0
START_Y = 0

# coordinates of destination tile
FINAL_X = 15
FINAL_Y = 15

# tiles without plants modifier
FREE_TILES = 2

Uruchom środowisko używając komend:

cd src
python generate_field.py
python main.py

Skrypt generate_field.py musi zostać przy pierwszym uruchomieniu, aby wygenerować pole. Kolejne wykonania skryptu nie są wymagane.

🧑‍🌾 Członkowie grupy

  • Wojciech Kubicki (483780)
  • Adam Mikołajczak (481890)
  • Zofia Lorenc (481886)
  • Hubert Westerlich (481860)