3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/ZPRILI1_201718L/gr6.md

4.0 KiB

Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc

Temat: Dont't loose your job

Dane ogólne

Specyfikacja początkowych wymagań (semestr I):

Gra na aplikacje mobilne. Celem gry jest zdobycie pracy i niestracenie jej. Gra składać się będzie z wielu minigier. Kilka minigier będzie wchodzić w skład jednej sekcji. Aby przejść do następnej sekcji, każdy z graczy musi przejść określoną liczbę minigier. Każda z sekcji kończy się levelem z bossem. Podczas gry, gracz zdobywa punkty w postaci monet, które może następnie wymieniać na określone przedmioty, które są niezbędne do pokonania bossa pod koniec sekcji.

Opis powstałej gry (semestr II):

Gra na aplikacje mobilne. Celem gry jest zdobycie pracy i utrzymanie jej. Gra składa się z 5 poziomów. W pierwszym poziomie gracz ma za zadanie dojechać na rozmowę kwalifikacyjną swoim samochodem unikając przy tym przeszkód. W drugim poziomie gracz ma za zadnie dostać się do pokoju rekrutacyjnego unikając przy tym napadających go konkurentów. W trzecim poziomie gracz ma za zadanie przejść rozmowę rekrutacyjną odpowiadając na pytania. W czwartym graczowi udało się już zdobyć pracę, jednak z powodu braku pieniędzy musi podkradać kawę. Ostatecznym poziomem jest walka z bossem. Gracz musi w nim wybierać wysoko punktowane frazy aby nie stracić pracy.

Za zdobyte pieniądze w grze gacz może kupować sobie coraz lepszy dom.

Scenariusze przejścia gry:

Don't loose your job jest grą otwartą, nie ma scenariusza końca gry. Użytkownik może przechodzić każdą z gier kilkukrotnie, aż do momentu w którym uzna że nie ma ochoty w nią grać. W każdym poziomie użytkownik może zbierać coraz więcej wynagrodzenia i wymieniać je na coraz lepsze lokum w sklepie. Podczas gry musisz uważać, aby jak najrzadziej tracić punkty życia.

Założenia

Początkowe

Prototyp:

https://www.draw.io/?lightbox=1&highlight=0000ff&edit=_blank&layers=1&nav=1&title=Untitled%20Diagram.xml#Uhttps%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Fuc%3Fid%3D1xtr-GcLMSeWyacNnLaCKY74LpmfZH7Il%26export%3Ddownload

Harmonogram I semestr:

Do obron dostarczyć 4 działające prototypowe minigry. Po pierwszym etapie obrony spiąć wszystko w jeden działający twór.

Co zostało zrobione:

Zostały dostarczone 4 działające gry wraz z uspójnionymi grafikami.

Co nie zostało zrobione oraz rzeczy do poprawy:

Kod nie został zrefaktoryzowany. Nie został dostarczony Hub uspójniający grę. Brak feedbacków dla użytkowników. Brak łączności punktowej pomiędzy grami.

Końcowe

Harmonogram II semestr:

Uspójnić grę. Zrefaktoryzować kod. Dodać Hub. Dodać sklep i cel gry. Dodać grafiki wprowadzające w fabułę gry. Dodać feedback. Połączyć punktację.

Co zostało zrobione:

Uspójniono grę. Dodano Hub. Zrefaktoryzowano kod. Dodano sklep i cel gry. Połączono punktację.

Co nie zostało zrobione:

Feedback dla użytkownika.

Technologie:

Unity, C# , GraphicsGale

Ważne załączniki:

Ankieta

https://docs.google.com/forms/d/1saEXa8x2p6rlEskmDp75hdDT7PbStj6bk1dQjAC46G4/edit

Prezentacja semestr I:

https://docs.google.com/presentation/d/1aAD28kG5ZKsVa8bpAat5ebeIx3ySrzRlx4hRgPzsleA/edit?usp=sharing

Prezentacja semestr II:

https://docs.google.com/presentation/d/14egB9b8oF-RFbCW33uOF7g8OLjtfTg8cMq47R_VenCU/edit#slide=id.g4c5a00200f_0_63

Kod gry

Repozytorium:

https://gitlab.com/nekobard/dont-lose-your-job

Narzędzia do zarządzania zespołem i projektem

Jira:

https://jira.wmi.amu.edu.pl/projects/DLYJ/issues/DLYJ-23?filter=allopenissues

Zespół

Skład zespołu:

1. Mikołaj Kazimierczak

2. Dominika Pietrzak

3. Tadeusz Lewandowski

4. Aleksander Biedka