4.0 KiB
Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
Temat: Dont't loose your job
Dane ogólne
Specyfikacja początkowych wymagań (semestr I):
Gra na aplikacje mobilne. Celem gry jest zdobycie pracy i niestracenie jej. Gra składać się będzie z wielu minigier. Kilka minigier będzie wchodzić w skład jednej sekcji. Aby przejść do następnej sekcji, każdy z graczy musi przejść określoną liczbę minigier. Każda z sekcji kończy się levelem z bossem. Podczas gry, gracz zdobywa punkty w postaci monet, które może następnie wymieniać na określone przedmioty, które są niezbędne do pokonania bossa pod koniec sekcji.
Opis powstałej gry (semestr II):
Gra na aplikacje mobilne. Celem gry jest zdobycie pracy i utrzymanie jej. Gra składa się z 5 poziomów. W pierwszym poziomie gracz ma za zadanie dojechać na rozmowę kwalifikacyjną swoim samochodem unikając przy tym przeszkód. W drugim poziomie gracz ma za zadnie dostać się do pokoju rekrutacyjnego unikając przy tym napadających go konkurentów. W trzecim poziomie gracz ma za zadanie przejść rozmowę rekrutacyjną odpowiadając na pytania. W czwartym graczowi udało się już zdobyć pracę, jednak z powodu braku pieniędzy musi podkradać kawę. Ostatecznym poziomem jest walka z bossem. Gracz musi w nim wybierać wysoko punktowane frazy aby nie stracić pracy.
Za zdobyte pieniądze w grze gacz może kupować sobie coraz lepszy dom.
Scenariusze przejścia gry:
Don't loose your job jest grą otwartą, nie ma scenariusza końca gry. Użytkownik może przechodzić każdą z gier kilkukrotnie, aż do momentu w którym uzna że nie ma ochoty w nią grać. W każdym poziomie użytkownik może zbierać coraz więcej wynagrodzenia i wymieniać je na coraz lepsze lokum w sklepie. Podczas gry musisz uważać, aby jak najrzadziej tracić punkty życia.
Założenia
Początkowe
Prototyp:
Harmonogram I semestr:
Do obron dostarczyć 4 działające prototypowe minigry. Po pierwszym etapie obrony spiąć wszystko w jeden działający twór.
Co zostało zrobione:
Zostały dostarczone 4 działające gry wraz z uspójnionymi grafikami.
Co nie zostało zrobione oraz rzeczy do poprawy:
Kod nie został zrefaktoryzowany. Nie został dostarczony Hub uspójniający grę. Brak feedbacków dla użytkowników. Brak łączności punktowej pomiędzy grami.
Końcowe
Harmonogram II semestr:
Uspójnić grę. Zrefaktoryzować kod. Dodać Hub. Dodać sklep i cel gry. Dodać grafiki wprowadzające w fabułę gry. Dodać feedback. Połączyć punktację.
Co zostało zrobione:
Uspójniono grę. Dodano Hub. Zrefaktoryzowano kod. Dodano sklep i cel gry. Połączono punktację.
Co nie zostało zrobione:
Feedback dla użytkownika.
Technologie:
Unity, C# , GraphicsGale
Ważne załączniki:
Ankieta
https://docs.google.com/forms/d/1saEXa8x2p6rlEskmDp75hdDT7PbStj6bk1dQjAC46G4/edit
Prezentacja semestr I:
https://docs.google.com/presentation/d/1aAD28kG5ZKsVa8bpAat5ebeIx3ySrzRlx4hRgPzsleA/edit?usp=sharing
Prezentacja semestr II:
Kod gry
Repozytorium:
https://gitlab.com/nekobard/dont-lose-your-job
Narzędzia do zarządzania zespołem i projektem
Jira:
https://jira.wmi.amu.edu.pl/projects/DLYJ/issues/DLYJ-23?filter=allopenissues
Zespół
Skład zespołu:
1. Mikołaj Kazimierczak
2. Dominika Pietrzak
3. Tadeusz Lewandowski
4. Aleksander Biedka