122 lines
4.0 KiB
Markdown
122 lines
4.0 KiB
Markdown
> Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
|
|
|
|
# Temat: Dont\'t loose your job {#temat_dontt_loose_your_job}
|
|
|
|
## Dane ogólne {#dane_ogólne}
|
|
|
|
### Specyfikacja początkowych wymagań (semestr I): {#specyfikacja_początkowych_wymagań_semestr_i}
|
|
|
|
Gra na aplikacje mobilne. Celem gry jest zdobycie pracy i niestracenie
|
|
jej. Gra składać się będzie z wielu minigier. Kilka minigier będzie
|
|
wchodzić w skład jednej sekcji. Aby przejść do następnej sekcji, każdy z
|
|
graczy musi przejść określoną liczbę minigier. Każda z sekcji kończy się
|
|
levelem z bossem. Podczas gry, gracz zdobywa punkty w postaci monet,
|
|
które może następnie wymieniać na określone przedmioty, które są
|
|
niezbędne do pokonania bossa pod koniec sekcji.
|
|
|
|
### Opis powstałej gry (semestr II): {#opis_powstałej_gry_semestr_ii}
|
|
|
|
Gra na aplikacje mobilne. Celem gry jest zdobycie pracy i utrzymanie
|
|
jej. Gra składa się z 5 poziomów. W pierwszym poziomie gracz ma za
|
|
zadanie dojechać na rozmowę kwalifikacyjną swoim samochodem unikając
|
|
przy tym przeszkód. W drugim poziomie gracz ma za zadnie dostać się do
|
|
pokoju rekrutacyjnego unikając przy tym napadających go konkurentów. W
|
|
trzecim poziomie gracz ma za zadanie przejść rozmowę rekrutacyjną
|
|
odpowiadając na pytania. W czwartym graczowi udało się już zdobyć pracę,
|
|
jednak z powodu braku pieniędzy musi podkradać kawę. Ostatecznym
|
|
poziomem jest walka z bossem. Gracz musi w nim wybierać wysoko
|
|
punktowane frazy aby nie stracić pracy.
|
|
|
|
Za zdobyte pieniądze w grze gacz może kupować sobie coraz lepszy dom.
|
|
|
|
### Scenariusze przejścia gry: {#scenariusze_przejścia_gry}
|
|
|
|
Don\'t loose your job jest grą otwartą, nie ma scenariusza końca gry.
|
|
Użytkownik może przechodzić każdą z gier kilkukrotnie, aż do momentu w
|
|
którym uzna że nie ma ochoty w nią grać. W każdym poziomie użytkownik
|
|
może zbierać coraz więcej wynagrodzenia i wymieniać je na coraz lepsze
|
|
lokum w sklepie. Podczas gry musisz uważać, aby jak najrzadziej tracić
|
|
punkty życia.
|
|
|
|
## Założenia
|
|
|
|
### Początkowe
|
|
|
|
**Prototyp:**
|
|
|
|
<https://www.draw.io/?lightbox=1&highlight=0000ff&edit=_blank&layers=1&nav=1&title=Untitled%20Diagram.xml#Uhttps%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Fuc%3Fid%3D1xtr-GcLMSeWyacNnLaCKY74LpmfZH7Il%26export%3Ddownload>
|
|
|
|
**Harmonogram I semestr:**
|
|
|
|
Do obron dostarczyć 4 działające prototypowe minigry. Po pierwszym
|
|
etapie obrony spiąć wszystko w jeden działający twór.
|
|
|
|
**Co zostało zrobione:**
|
|
|
|
Zostały dostarczone 4 działające gry wraz z uspójnionymi grafikami.
|
|
|
|
**Co nie zostało zrobione oraz rzeczy do poprawy:**
|
|
|
|
Kod nie został zrefaktoryzowany. Nie został dostarczony Hub uspójniający
|
|
grę. Brak feedbacków dla użytkowników. Brak łączności punktowej pomiędzy
|
|
grami.
|
|
|
|
### Końcowe
|
|
|
|
**Harmonogram II semestr:**
|
|
|
|
Uspójnić grę. Zrefaktoryzować kod. Dodać Hub. Dodać sklep i cel gry.
|
|
Dodać grafiki wprowadzające w fabułę gry. Dodać feedback. Połączyć
|
|
punktację.
|
|
|
|
**Co zostało zrobione:**
|
|
|
|
Uspójniono grę. Dodano Hub. Zrefaktoryzowano kod. Dodano sklep i cel
|
|
gry. Połączono punktację.
|
|
|
|
**Co nie zostało zrobione:**
|
|
|
|
Feedback dla użytkownika.
|
|
|
|
## Technologie:
|
|
|
|
Unity, C# , [GraphicsGale](GraphicsGale "wikilink")
|
|
|
|
## Ważne załączniki: {#ważne_załączniki}
|
|
|
|
**Ankieta**
|
|
|
|
<https://docs.google.com/forms/d/1saEXa8x2p6rlEskmDp75hdDT7PbStj6bk1dQjAC46G4/edit>
|
|
|
|
**Prezentacja semestr I:**
|
|
|
|
<https://docs.google.com/presentation/d/1aAD28kG5ZKsVa8bpAat5ebeIx3ySrzRlx4hRgPzsleA/edit?usp=sharing>
|
|
|
|
**Prezentacja semestr II:**
|
|
|
|
<https://docs.google.com/presentation/d/14egB9b8oF-RFbCW33uOF7g8OLjtfTg8cMq47R_VenCU/edit#slide=id.g4c5a00200f_0_63>
|
|
|
|
## Kod gry {#kod_gry}
|
|
|
|
**Repozytorium:**
|
|
|
|
<https://gitlab.com/nekobard/dont-lose-your-job>
|
|
|
|
## Narzędzia do zarządzania zespołem i projektem {#narzędzia_do_zarządzania_zespołem_i_projektem}
|
|
|
|
**Jira:**
|
|
|
|
<https://jira.wmi.amu.edu.pl/projects/DLYJ/issues/DLYJ-23?filter=allopenissues>
|
|
|
|
## Zespół
|
|
|
|
**Skład zespołu:**
|
|
|
|
1\. Mikołaj Kazimierczak
|
|
|
|
2\. Dominika Pietrzak
|
|
|
|
3\. Tadeusz Lewandowski
|
|
|
|
4\. Aleksander Biedka
|