better formating 2
This commit is contained in:
parent
7f399ddb1b
commit
c111d92cf9
@ -20,7 +20,9 @@ Na pola wyszło 3 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[4.1, 9.3, 13.2, 12.3, 11.2, 12.7, 13.5, 9.9, 2.5, 6.3, 8.9, 9.7]`
|
||||
|
||||
`[7.8, 10.2, 7.7, 4.0, 16.8, 4.2, 18.3, 10.3, 2.0, 13.4]`
|
||||
|
||||
`[11.0, 9.1, 9.4, 6.2, 7.3, 7.7, 3.9, 14.3, 8.2, 10.5, 13.0, 4.6, 4.7]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 9.5 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
@ -47,7 +49,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+6.7 %` wagi,
|
||||
* `+16.1 %` większa wariancja.
|
||||
* `+16.1 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -20,8 +20,11 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[11.1, 6.8, 5.6, 18.4, 13.4, 12.3, 7.2, 10.2, 10.4, 7.9, 11.7, 12.9, 12.0]`
|
||||
|
||||
`[12.0, 19.3, 6.3, 15.7, 2.0, 2.5, 11.5, 9.5, 7.6, 14.5, 13.4, 3.0, 5.9, 18.3]`
|
||||
|
||||
`[8.2, 13.1, 17.1, 9.9, 15.0, 14.9, 7.4, 2.0, 2.7, 12.3, 5.6, 2.0, 8.8, 12.2, 2.0, 7.5]`
|
||||
|
||||
`[6.2, 7.3, 3.8, 15.8, 20.4, 11.4, 9.1, 10.3, 17.8, 9.1, 16.2]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 8.1 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
@ -60,7 +63,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ?
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+7.1 %` wagi,
|
||||
* `+13.4 %` większa wariancja.
|
||||
* `+13.4 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -20,9 +20,13 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[8.7, 2.5, 4.4, 11.7, 9.5, 6.4, 8.5, 3.3, 2.0, 9.9]`
|
||||
|
||||
`[2.0, 9.2, 13.6, 10.2, 9.8, 5.2, 12.7, 5.5, 12.7, 9.3, 8.6, 10.5, 8.3, 11.9, 9.5, 3.1]`
|
||||
|
||||
`[7.1, 11.2, 7.4, 5.5, 15.9, 11.8, 10.2, 9.9, 3.0, 12.5, 12.4, 9.1, 11.7, 18.9]`
|
||||
|
||||
`[15.7, 16.7, 17.7, 12.8, 3.4, 11.5, 10.0, 14.1, 5.3, 10.2, 6.2, 9.6, 6.3, 10.5, 7.0, 9.0]`
|
||||
|
||||
`[12.7, 15.2, 15.0, 2.2, 9.7, 2.0, 8.7, 8.6, 17.3, 10.7, 15.2, 7.9, 7.7, 15.5, 10.0, 5.8]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 10.5 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
|
@ -20,9 +20,13 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[11.8, 12.6, 16.2, 6.2, 13.6, 18.2, 15.4, 7.7, 14.1, 13.7]`
|
||||
|
||||
`[15.8, 22.2, 11.4, 2.0, 2.0, 13.4, 5.7, 6.8, 9.9, 7.7, 2.0, 4.0, 12.3, 17.8]`
|
||||
|
||||
`[10.4, 12.8, 14.3, 9.7, 15.9, 4.1, 14.3, 9.3, 15.8, 19.0, 13.7, 12.9, 13.6, 11.5, 16.1]`
|
||||
|
||||
`[17.7, 10.0, 2.0, 8.5, 9.9, 16.4, 4.9, 5.8, 7.4, 3.4, 7.9, 7.4, 2.0, 2.0]`
|
||||
|
||||
`[7.0, 12.9, 5.6, 2.0, 11.1, 5.8, 5.8, 11.3, 14.8]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 16.7 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
@ -49,7 +53,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+6.5 %` wagi,
|
||||
* `+18.2 %` większa wariancja.
|
||||
* `+18.2 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -66,7 +66,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ?
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+7.5 %` wagi,
|
||||
* `+18.4 %` większa wariancja.
|
||||
* `+18.4 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -20,8 +20,11 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[15.0, 2.3, 2.8, 6.1, 15.1, 10.4, 5.5, 5.1, 13.7, 15.1, 14.8]`
|
||||
|
||||
`[11.2, 7.1, 12.0, 7.3, 14.6, 4.4, 11.7, 15.0, 23.0, 2.0, 12.5, 7.6, 5.9, 19.4, 13.1]`
|
||||
|
||||
`[14.9, 4.4, 13.0, 14.0, 17.0, 6.1, 7.2, 15.6, 9.0, 7.2, 18.3, 7.1, 10.0, 8.4]`
|
||||
|
||||
`[8.4, 5.6, 9.4, 17.1, 15.3, 12.2, 8.6, 8.6, 12.8, 5.8, 2.0, 12.5, 11.1, 15.1]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 6.7 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
@ -60,7 +63,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ?
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+8.0 %` wagi,
|
||||
* `+20.0 %` większa wariancja.
|
||||
* `+20.0 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -70,7 +70,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ?
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+8.4 %` wagi,
|
||||
* `+18.6 %` większa wariancja.
|
||||
* `+18.6 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -24,7 +24,9 @@ Na pola wyszło 3 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[8.9, 6.2, 14.4, 2.0, 4.4, 19.3, 19.1, 8.0, 15.6, 8.1, 10.4, 8.0]`
|
||||
|
||||
`[7.2, 5.6, 2.6, 18.3, 17.5, 9.1, 16.3, 4.5, 13.0, 11.2, 7.5, 13.7, 18.9, 10.8, 8.5, 14.0]`
|
||||
|
||||
`[26.5, 2.0, 18.9, 14.4, 9.3, 14.7, 5.1, 7.5, 5.6, 18.5, 18.2, 2.0, 13.7, 12.2, 6.6, 7.0]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 14.5 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
|
@ -70,7 +70,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ?
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+9.1 %` wagi,
|
||||
* `+11.9 %` większa wariancja.
|
||||
* `+11.9 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -66,7 +66,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ?
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+5.8 %` wagi,
|
||||
* `+17.2 %` większa wariancja.
|
||||
* `+17.2 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -70,7 +70,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ?
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+8.6 %` wagi,
|
||||
* `+10.9 %` większa wariancja.
|
||||
* `+10.9 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -20,9 +20,13 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[16.0, 2.4, 9.7, 7.9, 2.9, 2.6, 15.5, 2.0, 16.0, 15.7, 2.5, 12.2, 24.4, 7.8]`
|
||||
|
||||
`[5.9, 11.7, 10.9, 9.4, 9.3, 16.7, 18.1, 4.6, 6.1, 14.4, 5.3, 7.9]`
|
||||
|
||||
`[10.1, 9.5, 6.2, 12.4, 9.4, 14.0, 12.9, 9.7]`
|
||||
|
||||
`[3.9, 6.8, 9.6, 16.8, 10.5, 14.8, 5.1, 12.1, 19.6, 10.6, 11.8, 5.4, 5.6, 4.7]`
|
||||
|
||||
`[2.4, 6.0, 2.7, 10.1, 11.6, 16.9, 11.2, 10.6, 9.9, 13.5, 13.2, 2.0]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 3.5999999999999996 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
@ -49,7 +53,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+1.7 %` wagi,
|
||||
* `+15.1 %` większa wariancja.
|
||||
* `+15.1 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -54,7 +54,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+6.5 %` wagi,
|
||||
* `+17.4 %` większa wariancja.
|
||||
* `+17.4 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -24,8 +24,11 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[3.0, 11.9, 2.0, 2.1, 6.8, 3.5, 10.1, 11.9, 4.5, 14.5, 8.4, 5.8, 13.0]`
|
||||
|
||||
`[2.0, 7.0, 17.5, 12.5, 9.2, 9.7, 13.7, 5.5, 19.5, 11.1, 13.0, 11.2, 21.2, 13.1]`
|
||||
|
||||
`[4.8, 10.1, 12.2, 14.9, 11.4, 7.2, 5.6, 10.2, 10.8, 10.0, 15.9, 5.9]`
|
||||
|
||||
`[5.5, 11.7, 17.7, 19.4, 7.9, 9.2, 9.4, 4.4, 6.9, 8.7]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 6.8 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
|
@ -24,7 +24,9 @@ Na pola wyszło 3 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[12.9, 19.7, 6.3, 8.4, 12.3, 11.7, 13.3, 6.2, 13.1, 6.0]`
|
||||
|
||||
`[13.9, 8.9, 8.8, 7.4, 2.0, 16.9, 7.2, 4.0, 10.9, 12.6, 2.0, 9.6, 12.3, 2.0, 5.0]`
|
||||
|
||||
`[5.6, 11.9, 9.6, 6.1, 16.7, 6.5, 11.4, 3.9, 13.6, 9.7, 2.0, 15.7, 8.3, 13.7]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 7.7 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
|
@ -20,8 +20,11 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[12.2, 2.7, 12.0, 2.0, 12.4, 7.6, 7.9, 6.1, 4.8, 4.8, 10.4, 9.6]`
|
||||
|
||||
`[7.1, 8.2, 4.4, 14.9, 14.4, 9.8, 9.9, 11.4, 13.7, 4.0]`
|
||||
|
||||
`[12.9, 7.2, 7.3, 2.0, 16.8, 7.3, 8.2, 11.8, 10.6, 12.6, 18.2]`
|
||||
|
||||
`[2.0, 4.7, 19.6, 13.1, 12.0, 5.9, 8.1, 11.2, 13.0, 7.9, 17.1]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 15.4 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
|
@ -58,7 +58,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+9.7 %` wagi,
|
||||
* `+12.5 %` większa wariancja.
|
||||
* `+12.5 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -20,9 +20,13 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[9.0, 14.3, 9.2, 6.6, 7.5, 12.2, 12.4, 8.3, 11.6, 10.2, 7.8, 10.6, 7.3]`
|
||||
|
||||
`[5.5, 6.5, 17.2, 8.0, 20.9, 14.6, 18.9, 14.2, 10.6, 10.2, 9.1, 32.2, 15.2, 5.2, 10.6, 20.3]`
|
||||
|
||||
`[6.4, 17.7, 5.9, 6.9, 5.1, 14.4, 12.9, 22.7, 16.6, 8.2, 20.1, 9.1, 11.5, 7.7]`
|
||||
|
||||
`[2.0, 6.7, 4.0, 7.4, 6.2, 10.1, 4.2, 11.2, 3.4, 4.9, 10.8, 15.8, 2.0]`
|
||||
|
||||
`[19.2, 11.8, 10.8, 6.4, 11.3, 5.6, 9.7, 13.2, 11.7, 8.4, 3.9, 6.6, 5.1, 22.1]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 14.9 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
@ -49,7 +53,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+6.3 %` wagi,
|
||||
* `+19.5 %` większa wariancja.
|
||||
* `+19.5 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -24,9 +24,13 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów.
|
||||
Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy:
|
||||
|
||||
`[9.5, 14.8, 13.6, 17.8, 7.3, 2.0, 7.5, 11.6]`
|
||||
|
||||
`[20.2, 11.7, 15.1, 8.5, 9.6, 9.8, 17.1, 17.2]`
|
||||
|
||||
`[3.2, 5.8, 7.0, 7.7, 9.0, 4.3, 18.0, 14.9, 3.3, 18.9, 4.1, 11.1, 12.5]`
|
||||
|
||||
`[13.9, 6.5, 13.3, 10.6, 3.2, 9.0, 13.4, 19.4, 7.4, 2.0, 5.3]`
|
||||
|
||||
`[2.3, 2.0, 17.7, 18.4, 7.8, 2.0, 11.2, 9.8, 13.9, 5.7, 3.8, 15.9]`
|
||||
|
||||
1. Czy pojedynczy student który zebrał 16.8 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem?
|
||||
|
@ -58,7 +58,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+10.9 %` wagi,
|
||||
* `+15.5 %` większa wariancja.
|
||||
* `+15.5 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
@ -58,7 +58,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d
|
||||
Prowadzimy badania na szczurach.
|
||||
Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu
|
||||
* `+9.5 %` wagi,
|
||||
* `+14.9 %` większa wariancja.
|
||||
* `+14.9 %` większa wariancja wagi.
|
||||
|
||||
Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik.
|
||||
Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej:
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user