17 lines
876 B
Plaintext
17 lines
876 B
Plaintext
user Dzień dobry
|
|
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
|
user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów
|
|
system Jaki jest powód reklamacji?
|
|
user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁
|
|
system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków
|
|
user 12093098490832030210334434
|
|
system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet?
|
|
user przez internet
|
|
system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji
|
|
user 485554893
|
|
system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia.
|
|
user Dziękuję
|
|
|
|
|
|
|