aitech-sd-lab/dane/dialog-07-12-01.tsv

876 B

1userDzień dobry
2systemWitam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
3userDzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów
4systemJaki jest powód reklamacji?
5userFilm miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁
6systemProszę o podanie numeru konta do zwrotu środków
7user12093098490832030210334434
8systemCzy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet?
9userprzez internet
10systempoproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji
11user485554893
12systemDziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia.
13userDziękuję