literówki

This commit is contained in:
Mateusz Piątkowski 2022-11-14 19:58:24 +01:00
parent 21431af191
commit b94c7465c6

View File

@ -23,7 +23,7 @@ W tym przykładzie wykonujemy `3 + 4` , zatwierdzając ENTERM, w zwrocie otrzymu
Nawiasem mówiąc przykłady w tym wprowadzeniu mogą rozpoczynać się od `>` oznacza to, że polecenia wprowadzono w sesji interaktywnej, lub bez tego znaku wtedy traktujemy przykład jako zapisany plik z poleceniami. Nawiasem mówiąc przykłady w tym wprowadzeniu mogą rozpoczynać się od `>` oznacza to, że polecenia wprowadzono w sesji interaktywnej, lub bez tego znaku wtedy traktujemy przykład jako zapisany plik z poleceniami.
Nie ma różnic pomiędzy wykonywaniem poleceń języka Musique zawartych w pliku, a poleceniami wprowadzanymi w sesji interaktywnej wybór pozostawiamy użytkownikowi. Nie ma różnic pomiędzy wykonywaniem poleceń języka Musique zawartych w pliku, a poleceniami wprowadzanymi w sesji interaktywnej wybór pozostawiamy użytkownikowi.
Można wykonać złożone polecenia (które w pliku rozstałby rozbite na kilka linii) w sesji interaktywnej - należy wtedy wpisać je w formie jednej linii. Można wykonać złożone polecenia (które w pliku zostałby rozbite na kilka linii) w sesji interaktywnej - należy wtedy wpisać je w formie jednej linii.
## Nuty, pauzy, akordy ## Nuty, pauzy, akordy
@ -56,9 +56,9 @@ Dostępne dźwięki bazowe to kolejno: `c`, `d`, `e`, `f`, `g`, `a`, `b`. Można
pozwala to przykładowo tworzyć: pozwala to przykładowo tworzyć:
- `c#` - dźwięk cis - `c#` - dźwięk Cis
- `c##` - dźwięk d - `c##` - dźwięk D
- `eb` - dźwięk dis - `eb` - dźwięk Dis
Aby dźwięk został odtworzony w wybranej oktawie można dołączyć do znaku dźwięku liczbową wartość oktawy - `c4` to dźwięk c w 4 oktawie, `c#8` to dźwięk cis w 8 oktawie, itp. Aby dźwięk został odtworzony w wybranej oktawie można dołączyć do znaku dźwięku liczbową wartość oktawy - `c4` to dźwięk c w 4 oktawie, `c#8` to dźwięk cis w 8 oktawie, itp.