SES-129 Endpoint zaklęć #53
@ -0,0 +1,42 @@
|
||||
using Microsoft.AspNetCore.Mvc;
|
||||
using SessionCompanion.Extensions.EitherType;
|
||||
using SessionCompanion.Services.Interfaces;
|
||||
using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses;
|
||||
using SessionCompanion.ViewModels.SpellViewModels;
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.Linq;
|
||||
using System.Threading.Tasks;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.Controllers
|
||||
{
|
||||
[Route("api/spell")]
|
||||
[ApiController]
|
||||
public class SpellController : Controller
|
||||
{
|
||||
private readonly ISpellService _service;
|
||||
public SpellController(ISpellService service) => _service = service;
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Metoda zwraca wszystkie dostępne zaklecia
|
||||
/// </summary>
|
||||
/// <returns>Lista wszystkich zaklęć w bazie danych</returns>
|
||||
s426135 marked this conversation as resolved
|
||||
[HttpGet("getAllSpells")]
|
||||
public async Task<Either<List<SpellViewModel>, ErrorResponse>> GetSpells()
|
||||
{
|
||||
try
|
||||
{
|
||||
var spells = _service.Get().ToList();
|
||||
return spells;
|
||||
}
|
||||
catch (Exception e)
|
||||
{
|
||||
return new ErrorResponse()
|
||||
{
|
||||
StatusCode = 204,
|
||||
Message = e.Message
|
||||
};
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
@ -1,134 +1,134 @@
|
||||
<?xml version="1.0"?>
|
||||
<doc>
|
||||
<assembly>
|
||||
<name>SessionCompanion</name>
|
||||
</assembly>
|
||||
<members>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.Get(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
||||
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterListForUser(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="userId"> Identyfikator użytkownika </param>
|
||||
<returns> Lista postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetLoggedUsersCharacters">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca listę zalogowanych postaci
|
||||
</summary>
|
||||
<returns> Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterEveryStat(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"> Id postaci </param>
|
||||
<returns> Listę wszystkich statystyk </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.OtherEquipmentController.GetOtherEquipment">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty
|
||||
</summary>
|
||||
<returns>Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterBasicInfo(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"></param>
|
||||
<returns>Podstawowe informacje dla danej postaci</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="userName"> Nazwa użytkownika </param>
|
||||
<param name="password"> Hasło </param>
|
||||
<returns>Id użytkownika lub wiadomość błędu</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Register(SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels.UserRegisterViewModel)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda rejestruje podanego użytkownika
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
|
||||
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.IsGameMasterAllreadyLogged">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
|
||||
</summary>
|
||||
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.sessionHubData">
|
||||
<summary>
|
||||
Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
|
||||
Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
|
||||
Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="exception">Błąd/przyczyna odłączenia</param>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.GameMasterLogin">
|
||||
<summary>
|
||||
Logowanie do Huba dla GM
|
||||
Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
|
||||
</summary>
|
||||
<returns>Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToPlayer(System.Int32,System.String)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster]
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"> Id postaci któa ma otrzymać wiadomość </param>
|
||||
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToAllPlayers(System.String)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster]
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.PlayerCharacterLogin(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Logowanie do Huba dla Gracza
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
||||
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="T:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData">
|
||||
<summary>
|
||||
Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters">
|
||||
<summary>
|
||||
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected">
|
||||
<summary>
|
||||
Status, czy GM został już zalogowany
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected_Prop">
|
||||
<summary>
|
||||
Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters_Prop">
|
||||
<summary>
|
||||
Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
</members>
|
||||
</doc>
|
||||
<?xml version="1.0"?>
|
||||
<doc>
|
||||
<assembly>
|
||||
<name>SessionCompanion</name>
|
||||
</assembly>
|
||||
<members>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.Get(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
||||
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterListForUser(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="userId"> Identyfikator użytkownika </param>
|
||||
<returns> Lista postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetLoggedUsersCharacters">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca listę zalogowanych postaci
|
||||
</summary>
|
||||
<returns> Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterEveryStat(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"> Id postaci </param>
|
||||
<returns> Listę wszystkich statystyk </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.OtherEquipmentController.GetOtherEquipment">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty
|
||||
</summary>
|
||||
<returns>Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterBasicInfo(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"></param>
|
||||
<returns>Podstawowe informacje dla danej postaci</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="userName"> Nazwa użytkownika </param>
|
||||
<param name="password"> Hasło </param>
|
||||
<returns>Id użytkownika lub wiadomość błędu</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Register(SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels.UserRegisterViewModel)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda rejestruje podanego użytkownika
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
|
||||
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.IsGameMasterAllreadyLogged">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
|
||||
</summary>
|
||||
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.sessionHubData">
|
||||
<summary>
|
||||
Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
|
||||
Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
|
||||
Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="exception">Błąd/przyczyna odłączenia</param>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.GameMasterLogin">
|
||||
<summary>
|
||||
Logowanie do Huba dla GM
|
||||
Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
|
||||
</summary>
|
||||
<returns>Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToPlayer(System.Int32,System.String)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster]
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"> Id postaci któa ma otrzymać wiadomość </param>
|
||||
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToAllPlayers(System.String)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster]
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.PlayerCharacterLogin(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Logowanie do Huba dla Gracza
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
||||
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="T:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData">
|
||||
<summary>
|
||||
Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters">
|
||||
<summary>
|
||||
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected">
|
||||
<summary>
|
||||
Status, czy GM został już zalogowany
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected_Prop">
|
||||
<summary>
|
||||
Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters_Prop">
|
||||
<summary>
|
||||
Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
</members>
|
||||
</doc>
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
brakuje możliwości ErrorResponse. Pomimo tego, ze sama metoda teoretycznie nie ma sie gdzie wywalić (ściaga wszystko i przekazuje) to coś może gdzieś na serwerze pójść nie tak. zostanie zwrócony błąd i front się wywróci w konsoli.