2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
# Smieciarka WMI
|
|
|
|
|
2019-04-03 10:13:21 +02:00
|
|
|
## Lekkie notateczki
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
|
2019-03-21 01:25:19 +01:00
|
|
|
```yaml
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
Modele:
|
|
|
|
Smieciarka:
|
2019-03-19 18:04:43 +01:00
|
|
|
- posiada liste smieci (pojemnosc),
|
|
|
|
- zbiera smieci,
|
|
|
|
- segreguje smieci,
|
|
|
|
- porusza sie,
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
- wyrzuca smieci
|
|
|
|
Smiec:
|
2019-03-19 18:04:43 +01:00
|
|
|
- Ma swoj typ
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
- Moze byc zebrany
|
|
|
|
Dom:
|
2019-03-21 01:25:19 +01:00
|
|
|
- Produkuje smieci roznych typow
|
|
|
|
- Liczba ludzi (produkuje smieci w zalezonsci od populacji)
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
Smietnik:
|
|
|
|
- Ma swoj typ
|
2019-03-21 01:25:19 +01:00
|
|
|
- { { LICZNIK ? } }
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
|
|
|
|
Mapa:
|
2019-03-19 18:04:43 +01:00
|
|
|
Blok:
|
2019-03-21 01:25:19 +01:00
|
|
|
- Dom
|
|
|
|
- Droga
|
|
|
|
- Smietnik
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
Rozmiar: Moze byc skalowalna
|
|
|
|
Opis:
|
|
|
|
- Kwadrat o boku X na ktorym ukladamy obiekty
|
2019-03-19 18:04:43 +01:00
|
|
|
- Obiektow innych niz droga moze byc x-1
|
2019-03-21 01:25:19 +01:00
|
|
|
```
|
2019-03-06 11:23:27 +01:00
|
|
|
|
|
|
|
Smieciarz ma sie nauczyc jezdzic po mapie i prawidolowo wywozic rozne typy smieci
|
|
|
|
|
|
|
|
=================
|
2019-03-19 19:13:00 +01:00
|
|
|
|
|
|
|
## Uruchamianie
|
2019-03-21 01:25:19 +01:00
|
|
|
|
|
|
|
Aby uruchomić grę należy podać do skryptu argument **home-count**, który ustala liczbę domków do wyrenderowania na mapie:
|
2019-03-19 19:13:00 +01:00
|
|
|
|
|
|
|
```shell
|
2019-03-21 01:25:19 +01:00
|
|
|
$ game.py --home-count=<amount>
|
2019-03-19 19:13:00 +01:00
|
|
|
```
|