Added to-do list
This commit is contained in:
parent
9ec65c42c8
commit
45148b1694
@ -3,6 +3,7 @@ import sys
|
|||||||
from sprites.cell import Cell
|
from sprites.cell import Cell
|
||||||
|
|
||||||
class House(Cell):
|
class House(Cell):
|
||||||
|
|
||||||
def __init__(self,x,y):
|
def __init__(self,x,y):
|
||||||
Cell.__init__(self,x,y)
|
Cell.__init__(self,x,y)
|
||||||
self.image = pygame.image.load("images/house.png")
|
self.image = pygame.image.load("images/house.png")
|
||||||
|
6
to_do.txt
Normal file
6
to_do.txt
Normal file
@ -0,0 +1,6 @@
|
|||||||
|
-Przy losowaniu domku: Sprawdzić, czy pole które wylosowaliśmy jest typu Grass (bo nie można go postawić na wysypisku ani na innym domku)
|
||||||
|
-Dodanie metody od zapełniania śmietników która updatuje się co klatkę (Jeżeli zapełnienie == 100 to zmienia się sprite i trzeba zabrać czy coś takiego)
|
||||||
|
-Dodanie hudu
|
||||||
|
-Wpisywanie na początku gry liczby domków
|
||||||
|
-Umieszczenie na mapie wysypisk(I dodanie ich klasy)
|
||||||
|
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user