Small changes
This commit is contained in:
parent
7608e79f26
commit
942852fe5c
1
game.py
1
game.py
@ -31,6 +31,7 @@ for x in range(PLAY_HEIGHT//64):
|
|||||||
grass = Grass(x,y)
|
grass = Grass(x,y)
|
||||||
cells[x].append(grass)
|
cells[x].append(grass)
|
||||||
|
|
||||||
|
print( cells )
|
||||||
|
|
||||||
#Losowanie domków i dodawanie je do mapy
|
#Losowanie domków i dodawanie je do mapy
|
||||||
home_len = home_amount
|
home_len = home_amount
|
||||||
|
@ -22,13 +22,13 @@ class House(Cell):
|
|||||||
self.rubbish[thrash_type] = self.rubbish[thrash_type] + 1
|
self.rubbish[thrash_type] = self.rubbish[thrash_type] + 1
|
||||||
|
|
||||||
if( self.rubbish[PLASTIC] > self.max_plastic ):
|
if( self.rubbish[PLASTIC] > self.max_plastic ):
|
||||||
self.image = pygame.image.load("images/house_blue.png")
|
self.image = pygame.image.load("images/house_plastic.png")
|
||||||
print("PLASTIC alert")
|
print("PLASTIC alert")
|
||||||
if( self.rubbish[GLASS] > self.max_glass ):
|
if( self.rubbish[GLASS] > self.max_glass ):
|
||||||
self.image = pygame.image.load("images/house_green.png")
|
self.image = pygame.image.load("images/house_glass.png")
|
||||||
print("GLASS alert")
|
print("GLASS alert")
|
||||||
if( self.rubbish[METAL] > self.max_metal ):
|
if( self.rubbish[METAL] > self.max_metal ):
|
||||||
self.image = pygame.image.load("images/house_yellow.png")
|
self.image = pygame.image.load("images/house_metal.png")
|
||||||
print("METAL alert")
|
print("METAL alert")
|
||||||
|
|
||||||
def check_rubbish_status(self):
|
def check_rubbish_status(self):
|
||||||
|
@ -1,7 +1,7 @@
|
|||||||
+Przy losowaniu domku: Sprawdzić, czy pole które wylosowaliśmy jest typu Grass (bo nie można go postawić na wysypisku ani na innym domku)
|
+Przy losowaniu domku: Sprawdzić, czy pole które wylosowaliśmy jest typu Grass (bo nie można go postawić na wysypisku ani na innym domku)
|
||||||
+Dodanie metody od zapełniania śmietników która updatuje się co klatkę (Jeżeli zapełnienie == 100 to zmienia się sprite i trzeba zabrać czy coś takiego)
|
+Dodanie metody od zapełniania śmietników która updatuje się co klatkę (Jeżeli zapełnienie == 100 to zmienia się sprite i trzeba zabrać czy coś takiego)
|
||||||
-Dodanie hudu
|
-Dodanie hudu
|
||||||
-Wpisywanie na początku gry liczby domków
|
+Wpisywanie na początku gry liczby domków
|
||||||
-Umieszczenie na mapie wysypisk(I dodanie ich klasy)
|
-Umieszczenie na mapie wysypisk(I dodanie ich klasy)
|
||||||
-W JAKI SPOSÓB MOŻNA PREZENTOWAĆ KILKA RÓŻNYCH ŚMIECI NA DOMKU?
|
-W JAKI SPOSÓB MOŻNA PREZENTOWAĆ KILKA RÓŻNYCH ŚMIECI NA DOMKU?
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user