Small changes
This commit is contained in:
parent
7608e79f26
commit
942852fe5c
3
game.py
3
game.py
@ -31,6 +31,7 @@ for x in range(PLAY_HEIGHT//64):
|
||||
grass = Grass(x,y)
|
||||
cells[x].append(grass)
|
||||
|
||||
print( cells )
|
||||
|
||||
#Losowanie domków i dodawanie je do mapy
|
||||
home_len = home_amount
|
||||
@ -61,7 +62,7 @@ while(1):
|
||||
|
||||
#generowanie smieci
|
||||
for house in all_sprites:
|
||||
if( type(house) == House):
|
||||
if( type(house) == House ):
|
||||
house.generate_rubbish()
|
||||
#house.check_rubbish_status()
|
||||
|
||||
|
@ -22,13 +22,13 @@ class House(Cell):
|
||||
self.rubbish[thrash_type] = self.rubbish[thrash_type] + 1
|
||||
|
||||
if( self.rubbish[PLASTIC] > self.max_plastic ):
|
||||
self.image = pygame.image.load("images/house_blue.png")
|
||||
self.image = pygame.image.load("images/house_plastic.png")
|
||||
print("PLASTIC alert")
|
||||
if( self.rubbish[GLASS] > self.max_glass ):
|
||||
self.image = pygame.image.load("images/house_green.png")
|
||||
self.image = pygame.image.load("images/house_glass.png")
|
||||
print("GLASS alert")
|
||||
if( self.rubbish[METAL] > self.max_metal ):
|
||||
self.image = pygame.image.load("images/house_yellow.png")
|
||||
self.image = pygame.image.load("images/house_metal.png")
|
||||
print("METAL alert")
|
||||
|
||||
def check_rubbish_status(self):
|
||||
|
@ -1,7 +1,7 @@
|
||||
+Przy losowaniu domku: Sprawdzić, czy pole które wylosowaliśmy jest typu Grass (bo nie można go postawić na wysypisku ani na innym domku)
|
||||
+Dodanie metody od zapełniania śmietników która updatuje się co klatkę (Jeżeli zapełnienie == 100 to zmienia się sprite i trzeba zabrać czy coś takiego)
|
||||
-Dodanie hudu
|
||||
-Wpisywanie na początku gry liczby domków
|
||||
+Wpisywanie na początku gry liczby domków
|
||||
-Umieszczenie na mapie wysypisk(I dodanie ich klasy)
|
||||
-W JAKI SPOSÓB MOŻNA PREZENTOWAĆ KILKA RÓŻNYCH ŚMIECI NA DOMKU?
|
||||
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user