Inteligentny Śmieciarz WMI - Twoje śmieci jeszcze nigdy nie były tak inteligentnie wynoszone. Jeśli myślałeś, że twoje życie jest śmieciem, to się mylisz, nasz inteligentny śmieciarz dawno by je wyniósł
Go to file
2019-03-26 23:13:05 +00:00
enums Enabled multiple images for house 2019-03-25 14:11:25 +01:00
fonts tmp 2019-03-25 16:10:51 +01:00
images Added window icon 2019-03-25 14:45:47 +01:00
raports Update 'raports/SI_Raport_1.md' 2019-03-26 23:13:05 +00:00
sprites Logs, interaction and bug 2019-03-26 23:13:34 +01:00
.gitignore formatted file to pep8 and changed readme 2019-03-21 01:25:19 +01:00
config.py Fixed conflicts 2019-03-25 16:36:08 +01:00
game.py Logs, interaction and bug 2019-03-26 23:13:34 +01:00
Makefile added Makefile and the first raport 2019-03-27 00:08:06 +01:00
README.md tmp 2019-03-25 16:10:51 +01:00
requirements.txt Dodano sprawdzenie, czy pole na domek jest typu Grass 2019-03-19 17:21:54 +01:00
to_do.txt Displaying landfields + generating thrashes 2019-03-19 19:11:25 +01:00
utils.py added additional condition for generating houses 2019-03-25 17:43:08 +01:00

Smieciarka WMI

Lekki notateczki

Modele:
    Smieciarka:
        - posiada liste smieci (pojemnosc),
        - zbiera smieci,
        - segreguje smieci,
        - porusza sie,
        - wyrzuca smieci
    Smiec:
        - Ma swoj typ
        - Moze byc zebrany
    Dom:
        - Produkuje smieci roznych typow
        - Liczba ludzi (produkuje smieci w zalezonsci od populacji)
    Smietnik:
        - Ma swoj typ
        - { { LICZNIK ? } }

Mapa:
    Blok:
        - Dom
        - Droga
        - Smietnik
    Rozmiar: Moze byc skalowalna
    Opis:
        - Kwadrat o boku X na ktorym ukladamy obiekty
        - Obiektow innych niz droga moze byc x-1

Smieciarz ma sie nauczyc jezdzic po mapie i prawidolowo wywozic rozne typy smieci

=================

Uruchamianie

Aby uruchomić grę należy podać do skryptu argument home-count, który ustala liczbę domków do wyrenderowania na mapie:

    $ game.py --home-count=<amount>